"Od: Marketing przy Kawie" vs. "Od: Twój ulubiony researcher" (BtoB) - Marketing przy Kawie
"Od: Marketing przy Kawie" vs. "Od: Twój ulubiony researcher" (BtoB)
  • 0
  • 1
8.05.2009

„Od: Marketing przy Kawie” vs. „Od: Twój ulubiony researcher” (BtoB)

J. Miller, What names should I use for the „From” line of my marketing e-mails?, „BtoB”, 7.05.2009

Jak zwiększyć szanse na to, by nasze biznesowe e-maile nie lądowały od razu w koszu? Oprócz tematu listu bardzo ważne jest odpowiednie wypełnienie pola „nadawca”. Postępując z wyczuciem możemy wpłynąć nawet na losy przyszłych rozmów z adresatem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54932 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 maja 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.05.2009

Najbardziej godne zaufania przedsiębiorstwa (Forbes)

K. Kneale, The World's Most Reputable Companies, "Forbes", 6.05.2009
(+ The World's Most Reputable Companies: The Rankings, In Pictures: The World's Most Popular Companies)

Lista przedsiębiorstw obdarzanych największym zaufaniem przez mieszkańców macierzystego państwa - bez drastycznych zmian w stosunku do roku ubiegłego. Można zatem założyć, że ugruntowana reputacja znanych marek jest niezależna od nastrojów na rynku.