0 1 0 0 0 5.02.2024Marka Olej Beskidzki (Bielmar) wybiera WebTalkOlej Beskidzki odświeża wizerunek. Do tego celu wybrał agencję digitalową WebTalk. Będzie odpowiedzialna za obsługę komunikacyjną marki.
1 2 0 0 0 5.02.2024Lidloteria – milion złotych do wygrania w loterii LidlaOd 5 lutego klienci sklepów Lidl Polska mogą wziąć udział w „Lidloterii”. Codziennie od 6:00 do 21:59 co godzinę można wygrać bon na zakupy o wartości 500 zł, co tydzień 25 000 zł, a w wielkim finale 1 mln zł.
0 3 0 0 0 5.02.2024Startuje kolejna edycja promocji „Dwa Szybkie Żubry”Startuje szeroka komunikacja promocji marki Żubr – „Dwa Szybkie Żubry”. Loteria potrwa do 31 lipca 2024 r. Do wygrania jest 8 mln piw.
0 2 0 0 0 5.02.2024Ukazał się „Whites Digital Insiders Trendbook 2024”Ten trendbook to zbiór doświadczeń oraz przewidywań na najbliższy rok, przygotowany przez zespół ekspertów agencji Whites i 26 managerów czołowych marek z różnych branż.
1 1 0 0 0 5.02.2024Amol nawiązuje w kampanii do tradycji przekazywania leku z pokolenia na pokolenieWypełnione ziołami outdoorowe kreacje marki Amol zapraszają przechodniów do zanurzenia się w świecie produktu. Hasło „Siła z ziół” oraz ilustracja nawiązują do składu leku.
1 2 0 0 0 5.02.2024Anthony Hopkins w reklamie na Super Bowl wciela się w rolę maskotki klubu piłkarskiegoZnany aktor Anthony Hopkins wystąpił reklamie marki kawy mrożonej Stok Cold Brew Coffee, przygotowanej na Super Bowl 2024. Wcielił się w niej w rolę smoka Wrexa – maskotki walijskiego klubu piłkarskiego.
0 1 0 0 0 4.02.2024Sieć Publicis Health przystała na ugodę. Zapłaciła w USA prawie 350 mln dol. za przyczynienie się do zjawiska znanego jako kryzys opioidowyAgencja Publicis Health zawarła z amerykańskimi stanami ugodę o wartości 350 mln dol. Chodzi o obsługę firmy farmaceutycznej Purdue Pharma i tym samym udział w rozszerzeniu kryzysu opioidowego.
0 1 0 0 0 3.02.202475% Polaków uczestniczy w obiegu przedmiotów z drugiej ręki – badanie PMR Market ExpertsW 2023 r. 75% Polaków skorzystało z możliwości kupna lub sprzedaży przedmiotów używanych. Tak wynika z najnowszego badania PMR Market Experts na zlecenie Allegro Lokalnie. Równie często uczestniczymy w rynku przedmiotów z drugiej ręki w wersji online, jak i offline.
0 1 0 0 0 3.02.2024Trzecia edycja „Kulturalnie o SEO” już 28 marca28 marca odbędzie się w Warszawie trzecia edycja konferencji „Kulturalnie o SEO”. W tym roku organizatorzy postawili na jeden z najgorętszych tematów ostatnich miesięcy – AI.
0 1 0 0 0 3.02.2024Adidas wybrał w przetargu na kompleksową obsługę marki agencję 180heartbeats + Jung von MattOd stycznia 2024 r. Adidas i 180heartbeats + Jung von Matt rozpoczęli długoterminową współpracę. Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksową realizację strategii marketingowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.