La Roche-Posay: „Lepsze życie we własnej skórze” - Marketing przy Kawie
L’Oréal z kampanią digitalowo-influencerską marki La Roche-Posay
  • 1
  • 3
14.02.2024

L’Oréal z kampanią digitalowo-influencerską marki La Roche-Posay

Kampania pod hasłem „For all Skin Life-Changers: Lepsze życie we własnej skórze” to pierwsza multibrandowa akcja marki La Roche-Posay w Polsce. Uzupełnieniem działań digital będzie mural przygotowany na jednym z budynków warszawskiej Politechniki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56337 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

14 lutego 2024

13 lutego 2024