„Misje zakupowe” – strategia Carrefoura - Marketing przy Kawie
Carrefour wprowadza strategię komunikacji „Misje zakupowe”
  • 6
  • 2
14.02.2024

Carrefour wprowadza strategię komunikacji „Misje zakupowe”

Carrefour Polska zmienia kierunek swojej strategii komunikacyjnej. W najnowszej kampanii prezentuje koncepcję „Misje zakupowe”. Chce nią podkreślić swoje wyróżniki na rynku detalicznym.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55940 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

14 lutego 2024