Carrefour wprowadza strategię komunikacji „Misje zakupowe”
  • 6
  • 2
14.02.2024

Carrefour wprowadza strategię komunikacji „Misje zakupowe”

Carrefour Polska zmienia kierunek swojej strategii komunikacyjnej. W najnowszej kampanii prezentuje koncepcję „Misje zakupowe”. Chce nią podkreślić swoje wyróżniki na rynku detalicznym.

„Misje zakupowe” to pojęcie z zakresu trade marketingu, które w nowej strategii marki Carrefour zaimplementowano wprost do warstwy kreatywnej. Narracja została oparta na tym, jak sklepy tej sieci odpowiadają na życiowe potrzeby swoich klientów. Misje, jako centralny element tej koncepcji, mają pozwalać klientom sieci na spełnienie swoich potrzeb w sposób bardziej celowany i skoncentrowany. Każda z misji, jak np. „Misja: Zdrowe jedzenie jak mama kazała”, dostarcza klientom konkretny cel zakupowy, np. zdrową i świeżą żywność.

Nowa strategia komunikacji ma na celu uwydatnienie atutów sieci, takich jak różnorodność asortymentu, komfort zakupów i wysoka jakość obsługi.

Koncepcję kreatywną dla sieci Carrefour Polska przygotowała agencja Saatchi & Saatchi. Kampania, skierowana do różnych grup konsumentów, obejmuje różnorodne motywacje zakupowe: od codziennych po okazjonalne i specjalne. Spoty wyreżyserował Piotr Janowski, a za produkcję odpowiada Tank Production. Media zaplanował dom mediowy Arena Media.

  • 2
„Misje zakupowe” w Carrefourze

„Misje zakupowe” w Carrefourze

Misje zakupowe w Carrefourze

14 lutego 2024