0 1 0 25.03.2025Grupa Mediowa Agora wprowadza nową identyfikację wizualnąNowy logotyp Grupy Mediowej Agora ma podkreślać jej transformację z wydawcy prasowego w nowoczesną grupę mediową. Zmiana identyfikacji wizualnej jest odpowiedzią na wieloletnią ewolucję grupy oraz rozszerzenie działalności.
0 8 0 25.03.2025Żabka z limitowaną kolekcją ubrań i gadżetów, inspirowaną latami 90.Żabka wprowadza limitowaną kolekcję ubrań i gadżetów oraz reaktywuje logo z 1998 r. Zestawów nie będzie można kupić – 150 z nich można zdobyć tylko w internetowym konkursie. Kolekcję stworzyła Justyna Tasak – projektantka, graficzka i malarka.
0 1 0 25.03.2025Oglądalność na różnych ekranach – raport Nielsena „All Screens Video Landscape”W dalszym ciągu preferowanym ekranem domowym do oglądania wideo jest telewizor. Nastąpił jednak lekki spadek udziału tego ekranu w przypadku Googla i wzrost o jeden punkt procentowy w przypadku Netfliksa. Tak wynika z lutowego raportu „All Screens Video Landscape”.
0 1 0 24.03.2025Unilever zapowiada, że dzięki AI stworzy materiały marketingowe dwa razy szybciej i o połowę taniejKoncern Unilever twierdzi, że sztuczna inteligencja pozwoli mu tworzyć niektóre treści dwa razy szybciej i za połowę kosztów. Celem jest poprawa wydajności działań reklamowych we wszystkich kanałach, w tym reklam telewizyjnych.
0 1 0 24.03.2025Mido rozpoczyna działania mediowe dla platformy VehisDom mediowy Mido (Grupa Keino) wygrał przetarg na obsługę mediową kampanii brandingowej platformy leasingowo-samochodowej Vehis.
0 1 0 24.03.2025Bricomarché rozpoczyna kampanię z udziałem artystki kabaretowej Ewy BłachnioKampania reklamowa Bricomarché „Nasze ceny rządzą” podkreśla zaangażowanie marki w dostarczanie najlepszych cen. Twarzą kampanii jest artystka kabaretowa i stand-uperka Ewa Błachnio.
3 1 0 23.03.2025Znamy zwycięzców WARC Creative 100. Ranking najbardziej kreatywnych kampanii, agencji i marek 2024 r.Najbardziej kreatywną kampanią 2024 r. została „WoMen's Football” agencji Marcel Paris, przygotowana dla Orange. Najbardziej kreatywne agencje to Publicis Conseil Paris i Rethink Toronto (agencja niezależna). Wśród marek zwyciężyli Apple i Anheuser-Busch InBev.
0 1 0 22.03.2025UM (IPG Mediabrands) wygrał przetarg mediowy firmy Animex FoodsDom mediowy UM (IPG Mediabrands) wygrał przetarg na obsługę Animex Foods, firmy mięsnej, do której należą marki takie jak Berlinki, Morliny i Krakus.
1 1 0 21.03.2025Sylwia Butor w kampanii serum Garnier Vitamin C+„Promienna skóra, mniej przebarwień w 3 dni” to claim kampanii nowego, ulepszonego serum Garnier Vitamin C+. Jej twarzą i ambasadorką jest modelka i influencerka Sylwia Butor. Kampania potrwa do 1 maja.
0 1 0 21.03.2025MG Motor prezentuje nowy model w kampanii FOOHKampania nowej wersji modelu MG3 zrealizowana została w formacie fake out-of-home (FOOH). Wykorzystała technologię rozszerzonej rzeczywistości (AR), by w zaprezentować samochód na wielkoformatowych nośnikach.