„A może by tak Exim Tours...?” – biuro podróży z nową platformą komunikacyjną
  • 0
  • 6
13.02.2024

„A może by tak Exim Tours…?” – biuro podróży z nową platformą komunikacyjną

Biuro podróży Exim Tours wdraża nową strategię marketingową. Efektem jest także nowa platforma komunikacji „A może by tak…”.

Touroperator przeprowadził badanie jakościowe insightów emocjonalnych klientów w kategorii podróże. Wskazał, jak poszczególne marki, w tym Exim Tours, na nie odpowiadają. Następnie przeprowadzono badania ilościowe. Głównym celem tego badania była analiza kondycji marek biur podróży w Polsce, a w efekcie badanie kondycji marki Exim Tours na tle konkurencji. Wszystkie te działania pozwoliły:

  • stworzyć obraz tego, gdzie marka znajduje się obecnie,
  • wyznaczyć kierunek rozwoju i docelowe miejsce na mapie organizatorów urlopów Polaków.

– Inspiracją do platformy byli ludzie, ich potrzeby, oczekiwania i emocje, ale też po prostu codzienne rozmowy. „A może by tak…” to bardzo elastyczny format. Możemy tu ogrywać motywy, jakimi kierują się klienci, wybierając dany kierunek. Na przykład chęć oderwania się od wszechobecnej zimowej szarości. Ale możemy też odkrywać nieoczywiste aspekty samych wyjazdów. W lutowych odsłonach kampanii mówimy m.in. o lotach na paralotni w Turcji czy nurkowaniu na Cyprze. Każda reklama jest taką luźną podpowiedzią, jak ciekawie spędzić wolny czas – mówi Mateusz Książek, dyrektor kreatywny Must Be Loud.

Pierwsza odsłona kampanii potrwa do końca marca w internecie, w tym mediach społecznościowych touroperatora. Także na nośnikach DOOH w największych polskich miastach, m.in. na dworcach i lotniskach czy w warszawskim metrze.

Kampanię przygotowała agencja kreatywna Must Be Loud. Media zaplanował i kupił dom mediowy Dentsu X (Dentsu Polska).

  • 6
Exim Tours z nową platformą komunikacyjną

Exim Tours z nową platformą komunikacyjną

Exim Tours z nową platformą komunikacyjną
Exim Tours z nową platformą komunikacyjną
Exim Tours z nową platformą komunikacyjną
Exim Tours z nową platformą komunikacyjną

13 lutego 2024