1 5 0 19.12.2022Polski Alarm Smogowy: płuca pełne smogu na ekranach LED pokazują jakość powietrzaNa ponad dwudziestu tysiącach ekranów wyświetlane są oddychające płuca. Ich kolor zależny jest od zanieczyszczenia powietrza w okolicy. Na ekranach pojawia się także informacja o aktualnym stężeniu pyłu PM10 i opis jakości powietrza: średnia, zła albo bardzo zła.
0 1 0 17.12.2022Netflix ma problemy z reklamodawcami: zbyt wielu chętnych po starcie pakietu reklamowegoNetflix musiał zwrócić pieniądze niektórym reklamodawcom, ponieważ nie mógł zapewnić odpowiedniej liczby emisji wykupionych po starcie pakietu reklamowego. Popyt, który przerósł podaż, dotyczy całego czwartego kwartału 2022 r.
0 1 0 16.12.2022Kary UOKiK za fałszywe opinie w internecieOpinie.pro i SN Marketing to pierwsze spółki ukarane przez UOKiK za handel nieprawdziwymi recenzjami i ocenami zamieszczanymi w internecie. Oferowały fikcyjne opinie i wprowadzały konsumentów w błąd co do produktów lub usług.
0 3 0 16.12.2022Książka Piotra Buckiego „Sapiens na zakupach” już w sprzedażyNadmierna konsumpcja to istotny problem współczesnych czasów. Kupujemy, wyrzucamy i znów kupujemy. Czy zastanawiamy się, co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? Czy dokonujemy rozsądnych zakupów? I czy na pewno przyda nam się dziesiąta pachnąca świeca od najdroższego producenta na rynku? Na te oraz inne pytania odpowiada Piotr Bucki w swojej najnowszej książce wydanej przez Wydawnictwo Naukowe PWN: „Sapiens na zakupach”.
0 1 0 15.12.2022What’s Next 2023, czyli prognoza trendów na TikTokuTrzecia edycja raportu What's Next skupia się na pokazaniu długoterminowych trendów kulturowych. Dotyczy tego, jak powstają trendy i jak marki mogą je wykorzystać, by odnieść sukces na platformie. Wyniki raportu zostały podzielone na trzy trendy i przypisane do nich „sygnały”, które pokazują zachowania i zainteresowania użytkowników w różnych segmentach.
1 2 0 15.12.2022Bukmacher Favbet z kampanią skierowaną do ukraińskich kibiców„Kibicuj tym, którzy nas wspierają” – bukmacher Favbet wzywa ukraińskich kibiców piłki nożnej do wspierania sojuszników Ukrainy biorących udział w mistrzostwach świata 2022.
0 1 0 15.12.2022Większość Polaków ograniczyła wydatki konsumpcyjne; rośnie popularność tańszych sieci handlowychGalopująca inflacja powoduje, że ponad połowa Polaków ograniczyła już wydatki konsumpcyjne i deklaruje jeszcze mocniejsze zaciskanie pasa w najbliższych 12 miesiącach. Tak wynika z najnowszego badania firmy doradczej Bain & Company. Szukając oszczędności w budżetach domowych, Polacy coraz częściej wybierają zakupy online i sieci handlowe oferujące najniższe ceny.
2 3 0 15.12.2022„Reklamuję etycznie” – wnioski po konferencji„Dziś naukowy marketing nie daje konsumentom żadnych szans wolnego wyboru”. To umiarkowanie optymistyczny wniosek podsumowujący zorganizowaną przez Radę Reklamy konferencję w cyklu wydarzeń „Reklamuję etycznie”, pt. „Etyka przekazów reklamowych w obliczu nowych wyzwań i zagrożeń”.
0 3 0 15.12.2022Reklama OOH skuteczna w działaniach długookresowych – wynika z analizy Publicis GroupeReklama Out-of-Home sprawdza się w działaniach długookresowych, a efektywność kampanii może być lepsza, gdy w media miksie znajdzie się OOH. Tak wynika z metaanalizy przeprowadzonej przez agencję Yotta (Publicis Groupe).
2 3 1 15.12.2022 Aktualizacja: 16:0027.12.2022Żabu – gra mobilna w aplikacji sieci ŻabkaŻabka wkracza na rynek gier mobilnych. Projekt Żabu powstał na podstawie badania z udziałem użytkowników aplikacji Żappka. Testowa wersja gry trafi do 5 tys. graczy, natomiast finalny produkt dostępny będzie dla wszystkich użytkowników Żappki w 2023 r.