1 1 0 0 0 5.08.2020Marka Barilla zorganizowała spotkanie młodych tenisistek z Rogerem FedereremNastoletnie Włoszki Vittoria Oliveri i Carola Pessina zasłynęły w czasie kwarantanny materiałem wideo ukazującym ich grę w tenisa na dachach dwóch budynków. Marka makaronów Barilla postanowiła je zaskoczyć i zorganizowała spotkanie z Rogerem Federerem.
1 2 0 0 0 5.08.2020Limitowana kolekcja ubrań Barbie dla Biedronki i kampania „Małomiasteczkowa”Marka Barbie (Mattel) stworzyła kolekcję wakacyjnych ubrań i dodatków dla sieci Biedronka (Jeronimo Martins). Promuje ją kampania, która jest kontynuacją strategii, w ramach której brand inspiruje dziewczynki i kobiety na całym świecie do wyrażania siebie, eksperymentowania z własnym stylem i pokazywania niezależności. Działania wpisują się w globalne hasło: „Możesz być, kim chcesz”.
0 1 0 0 0 4.08.2020Burberry i Tencent uruchomiły sklep koncepcyjny w ChinachDom mody Burberry i chiński Tencent stworzyły luksusowy sklep koncepcyjny wykorzystujący media społecznościowe. Został on otwarty w Shenzhen. Firmy zapowiadają kolejne otwarcia tego typu obiektów.
0 1 0 0 0 4.08.2020Snapchat z kampanią B2B – pierwszą w swojej historii3 sierpnia Snapchat rozpoczął swoją pierwszą kampanię B2B. Działania pod hasłem „Poznaj pokolenie Snapchata” prowadzone są w telewizji, prasie oraz Internecie w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Australii.
1 3 0 0 0 4.08.2020Marka French’s debiutuje z musztardowym piwemMarka musztard French’s (McCormick) z okazji Narodowego Dnia Musztardy przygotowała musztardowe piwo. To kolejne po zeszłorocznych musztardowych lodach nietypowe połączenie smaków.
1 4 0 0 0 4.08.2020Ewa Kasprzyk nową ambasadorką salonów Agata. Dołącza do Małgorzaty SochySieć salonów mebli i artykułów wyposażenia wnętrz Agata rozpoczęła kampanię reklamową z udziałem dwóch gwiazd różnych pokoleń: Małgorzaty Sochy i Ewy Kasprzyk. Pierwsza z nich wciela się w reklamie w rolę synowej, a druga – jej teściowej. Relacje dwóch pań osadzone w świecie mebli i dodatków będą wykorzystywane we wszystkich działaniach ATL i BTL.
0 1 0 0 0 4.08.2020Prezes UOKiK nakłada ponad 200 mln zł kary na GazpromPrezes UOKiK Tomasz Chróstny nałożył blisko 213 mln zł kary na Gazprom. To skutek braku współpracy w dochodzeniu prowadzonym w związku z budową gazociągu Nord Stream 2. Taki obowiązek wynika z przepisów europejskich, na których opiera się polska ustawa o ochronie konkurencji i konsumentów.
1 2 0 0 0 3.08.2020Tiktokowe wyzwania marek E.l.f. Cosmetics i Kombucha z miliardami wyświetleńMarki E.l.f. Cosmetics i Kombucha (GT’s Living Foods) osiągnęły miliardy wyświetleń swoich wyzwań w aplikacji TikTok. Pomogły im w tym autorskie hashtagi i zaangażowanie influencerów.
1 1 0 0 0 3.08.2020„You Can’t Stop Us” – Nike w reklamie mówi o jednoczącej sile sportuMarka Nike przygotowała spot z udziałem sportowców, w którym odnosi się do jednoczącej siły sportu. W reklamie wystąpili m.in. Serena Williams, Caster Semenya, Colin Kaepernick czy LeBron James.
0 1 0 0 0 3.08.2020Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Golden Drum 2020 odwołanyTegoroczna edycja Golden Drum Festiwalu została odwołana. To reakcja na bezprecedensową globalną sytuację wywołaną przez koronawirusa. Kolejna edycja wydarzenia odbędzie się 13–15 października 2021 r.