1 1 0 0 0 2.06.2022Burger King stworzył specjalne Whoppery na ciążowe zachciankiCiążowe zachcianki kobiet w zakresie jedzenia obrosły wieloma mitami. Przy okazji Dnia Matki Burger King w Niemczech wyszedł naprzeciw pragnieniom przyszłych mam. Sieć stworzyła specjalne ciążowe Whoppery.
0 1 0 0 0 2.06.2022Crash Mondays № 61: Green marketing i marketing odpowiedzialny społecznieJuż 13 czerwca w Krakowie będzie można wziąć udział w kolejnej edycji Crash Mondays. Tym razem tematem będzie CSR i green marketing. Wydarzenie jest bezpłatne.
4 1 0 0 0 2.06.2022Cezary Pazura i Ewa Kasprzyk edukują na temat cyberbezpieczeństwaPolacy, pomimo coraz większej aktywności w przestrzeni cyfrowej, wciąż nie dysponują dostatecznie dużą wiedzą z obszaru cyberbezpieczeństwa. Dlatego od 2018 r. sektor bankowy w Polsce realizuje wspólną kampanię filmową „Bankowcy dla cyberedukacji”, koordynowaną przez Fundację Warszawski Instytut Bankowości we współpracy ze Związkiem Banków Polskich. W tegorocznej edycji do grona ambasadorów kampanii dołączyli aktorzy Cezary Pazura i Ewa Kasprzyk.
0 1 0 0 0 2.06.2022„No dla nierówności. Yes dla miłości – każdej miłości” – marka biżuteryjna zmienia logo na tęczowe w Pride MonthMarka Yes aktywnie włącza się w tym roku do świętowania Miesiąca Dumy LGBTQIA+. Od początku czerwca zaplanowała szereg działań wspierających osoby nieheteronormatywne. Między innymi zmieni logo na tęczowe.
0 1 0 0 0 1.06.2022FFiL Śnieżka nawiązuje współpracę z Mindshare PolskaFabryka Farb i Lakierów Śnieżka rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową. Nowym partnerem odpowiedzialnym za zakup mediów została agencja Mindshare Polska.
0 1 0 0 0 1.06.2022PR Wings – konkurs polskiej branży public relations. Ruszyła tegoroczna edycjaOd 1 czerwca do 31 lipca 2022 r. można przesyłać zgłoszenia do nowej edycji konkursu PR Wings. Co roku wyłaniane i nagradzane są w nim najbardziej efektywne, kreatywne i innowacyjne projekty oraz zjawiska z zakresu szeroko rozumianej komunikacji i public relations. W konkursie, którego organizatorem jest Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR), mogą wziąć udział wszystkie podmioty komunikujące się w Polsce publicznie i chcące zwrócić uwagę na szczególne osiągnięcia komunikacyjne.
0 2 0 0 0 1.06.2022Mad Moxxi z gry „Borderlands” została chief galactic expansion officerem marki Ballantine’sMad Moxxi – biznesmenka z Pandory z serii „Borderlands” dołącza do marki Ballantine’s. Będzie oferować społeczności dodatkowe misje. Wypuściła na rynek limitowaną edycję szkockiej whisky, promuje odpowiedzialną konsumpcję alkoholu ze swojego baru oraz oferuje dostęp do treści „Borderlands 3”.
0 1 0 0 0 1.06.2022Polski Holding Nieruchomości wybrał Re AgencyPolski Holding Nieruchomości rozstrzygnął przetarg na kompleksowe opracowanie i realizację strategii marketingowo-sprzedażowej prowadzonych inwestycji. Wygrała go Re Agency.
0 1 0 0 0 1.06.2022„Uwolnij wszystkie swoje kolory” – SodaStream wyraża solidarność ze społecznością LGBTQIA+ w Pride MonthAby uczcić Pride Month i wyrazić solidarność ze społecznością LGBTQIA+ na całym świecie, SodaStream (PepsiCo) rozpoczyna kampanię „Set all your colors free” („Uwolnij wszystkie swoje kolory”). Z tej okazji wprowadza limitowaną wersję ekspresu do gazowania wody. Kampania dumy po raz pierwszy odbędzie się również w Polsce.
2 1 0 0 0 1.06.2022Cezary Pazura jako He-Man i Janusz Chabior Szkieletor w kampanii marki MattelPo 40 latach marka Mattel wraca z figurkami Masters of the Universe. Z tej okazji powstał spot, w którym Cezary Pazura wcielił się w rolę He-Mana, a Janusz Chabior Szkieletora.