0 1 0 0 0 3.08.2021Jeszcze do 5 sierpnia można nominować osoby, które rozwijają odpowiedzialny biznesDo czwartku 5 sierpnia potrwa nabór kandydatur do czwartej edycji nagrody „Ludzie, którzy zmieniają biznes”. To okazja, by wyróżnić osoby, które poprzez swoje zaangażowanie i realizowane projekty przyczyniają się do popularyzacji rozwiązań z zakresu CSR i zrównoważonego rozwoju.
0 3 0 0 0 3.08.2021Konferencja semKRK powraca do wersji offlineW piątek 10 września odbędzie się semKRK#18, czyli osiemnasta edycja konferencji poświęconej SEM i analityce internetowej. Tym razem w formie stacjonarnej. Wystąpi siedmioro ekspertów z branży SEO i SEM.
1 8 0 0 0 3.08.2021Pernod Ricard zachęca, by pić więcej… wodyMarka alkoholowa Pernod Ricard w ramach inicjatywy „Responsible Party” rozpoczęła kampanię „Drink more”. Zachęca w niej, by pić więcej wody, aby uniknąć nieprzyjemnych skutków upicia.
0 1 0 0 0 3.08.2021Oświadczenie IAB Polska w sprawie propozycji zmian w ustawie o radiofonii i telewizjiZwiązek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska wydał oświadczenie w sprawie propozycji zmian w ustawie o radiofonii i telewizji. Wyraża w nim zaniepokojenie.
0 1 0 0 0 3.08.2021TikTok nawiązał współpracę z Publicis Groupe, by oferować markom rozwiązania community commerceTikTok nawiązał globalne partnerstwo z Publicis Groupe, aby pomóc markom skutecznie korzystać z pojawiających się trendów zakupowych na platformie. Publicis jest pierwszą globalną grupą agencyjną, która współpracuje z TikTokiem w celu zapewnienia markom i marketerom rozwiązań handlowych oraz niezbędnej wiedzy w zakresie community commerce.
1 2 0 0 0 3.08.2021„Pijesz. Wchodzisz. Toniesz” – kampania Legionowskiego Wodnego Ochotniczego Pogotowia RatunkowegoKiedy w grę wchodzi alkohol, niewinne spotkanie nad wodą może skończyć się tragicznie. Nie musi, jeśli nad akwenem nie wyłączymy rozsądku – przekonują ratownicy Legionowskiego WOPR w nowej odsłonie kampanii „I Ty możesz uratować komuś życie”.
0 3 0 0 0 3.08.2021Nałęczowianka odsłania mural pochłaniający zanieczyszczeniaW centrum Warszawy pojawił się mural Nałęczowianki namalowany farbami pochłaniającymi zanieczyszczenia. Marka wody mineralnej dziękuje na nim konsumentom za poprawne sortowanie odpadów.
2 1 0 0 0 3.08.2021Ukulele z Giżycka, hantle z Zakopanego i Janusz Chabior – OLX kontynuuje kampanię „Cała Polska po sąsiedzku”OLX kontynuuje kampanię „Cała Polska po sąsiedzku”. Promuje w niej usługę przesyłek. W reklamach obok Janusza Chabiora występuje Marta z Torunia, która kupiła ukulele z Giżycka oraz Kuba z Chałup, który kupił hantle od sąsiada z Zakopanego.
1 2 0 0 0 3.08.2021Centrum Praw Kobiet promuje „Równe związki” – kampania skierowana do nastolatkówCentrum Praw Kobiet rozpoczęło kampanię „Równe związki”. Jest ona skierowana do nastolatków, którzy stawiają pierwsze kroki w świecie związków i randek, by w porę zauważyli czerwone flagi mogące prowadzić do przemocy.
0 1 0 0 0 2.08.2021Krynica Vitamin wyprodukuje napoje Ekipy i KoralaKrynica Vitamin podpisała umowę z Ekipą Holding i firmą Koral w zakresie produkcji napojów. Umowa ma charakter ramowy i została zawarta na czas nieokreślony. Każda ze stron ma możliwość jej rozwiązania z miesięcznym okresem wypowiedzenia.