0 4 0 10.01.2023Więcej płacących za streaming, silverzy ruszyli po subskrypcje, mocny debiut Disney+. VideoTrack agencji Wavemaker65 proc. polskich widzów internetowych* zdarza się płacić za filmy, seriale i innego typu programy w internecie. Model subskrypcyjny rozpycha się na rynku, a widzowie coraz chętniej inwestują w roczne abonamenty. Dane z badania VideoTrack VII agencji Wavemaker dowodzą dobrego startu Disney+. Niedawny debiutant z rynku SVOD zbiera wśród użytkowników świetne recenzje pod względem oferty i wygody korzystania.
1 1 0 9.01.2023Kiwi.com startuje z pierwszą kampanią wizerunkową w PolsceKiwi.com, czeska wyszukiwarka tanich lotów i podróży oraz firma traveltech, rozpoczęła pierwszą w swojej historii kampanię wizerunkową, pt. „We hack the system, you fly for less”. W polskiej telewizji trwa ona od 2 stycznia przez 8 tygodni.
0 8 0 9.01.2023Ludzie na emeryturze widziani oczami AI w kampanii INGING chce zachęcić Polaków, by myśleli i rozmawiali o swojej przyszłości finansowej i życiu na emeryturze. Proponuje im więc, by zwizualizowali swoją przyszłość, wykorzystując algorytmy kreowania obrazów przez sztuczną inteligencję (AI). Wszystko to w ramach akcji „Ja w przyszłości. Powered by AI & ING”.
1 4 0 9.01.2023Ikea pokazuje, jak zapanować nad chaosem w mieszkaniuKampania pokazuje, jak z łatwością i niewielkim kosztem zapanować nad chaosem w mieszkaniu. Zaczynając od drobnych przedmiotów, by pokazać im ich miejsce.
0 1 0 9.01.2023Izba Gospodarki Elektronicznej publikuje bezpłatny „Poradnik e-Izby: B2B e-commerce”„Poradnik e-Izby: B2B e-commerce” to przewodnik dla managerów i przedsiębiorców, którzy chcą założyć własny e-biznes lub rozpocząć sprzedaż w kanale online. Wraz z diagnozą wyzwań, analizą rynku i potrzeb klientów autorzy proponują konkretne rozwiązania w obszarze HR, marketingu czy IT, które składają się na sukces w e-handlu.
0 2 0 9.01.2023Agencja 180heartbeats + Jung v Matt łączy siły z zespołem firmy StettinerNa początku roku 2023 r. 180heartbeats + Jung v Matt połączył się z software house’em Stettiner, specjalizującym się w tworzeniu technologicznych rozwiązań marketingowych. Zespół ze Szczecina zostanie zintegrowany z rozwijanym od początku istnienia agencji kilkunastoosobowym zespołem technologicznym w Warszawie.
0 1 0 9.01.2023IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy apeluje o zaprzestanie prac nad projektem ustawy „Lex Pilot”Brak konsultacji społecznych, sprzeczność z umowami licencyjnymi, brak konsultacji społecznych, naruszenie zasady państwa prawnego. To niektóre z zarzutów wymienionych w liście otwartym podpisanym przez Jerzego Minorczyka, dyrektora generalnego IAA Polska.
1 1 0 9.01.2023Nowa kampania Ibuprom Zatoki Max USPRozpoczęła się nowa kampania telewizyjna leku Ibuprom Zatoki Max. Spot pokazuje, że ból zatok należy do specyficznych, ponieważ wynika z męczącego ucisku i ciśnienia. Metaforą problemu stał się więc tłum w metrze, który obrazuje jego opresyjność.
0 1 0 8.01.2023L’Oreal pokazał na targach CES elektroniczny aplikator do makijażu dla osób z ograniczoną sprawnością rąkPodczas targów elektroniki użytkowej CES w Las Vegas L'Oreal zaprezentował prototyp podręcznego elektronicznego aplikatora do makijażu. Wykorzystuje on cyfrowe technologie stabilizacji, by ułatwić nakładanie szminki konsumentom z ograniczoną sprawnością dłoni i ramion.
1 1 0 8.01.2023Martha Stewart w akcji wódki na Trzeźwy Styczeń. Marka stworzyła zestawy DIYMartha Stewart, ikona gospodyń domowych Ameryki, wystąpiła w kampanii marki Tito's Handmade Vodka. W ironiczny sposób pokazuje, jak wykorzystać wódkę w czasie społecznej akcji abstynencji, określanej jako Trzeźwy Styczeń (Dry January).