No dla nierówności. Yes dla miłości - Marketing przy Kawie
„No dla nierówności. Yes dla miłości – każdej miłości” – marka biżuteryjna zmienia logo na tęczowe w Pride Month
  • 0
  • 1
2.06.2022

„No dla nierówności. Yes dla miłości – każdej miłości” – marka biżuteryjna zmienia logo na tęczowe w Pride Month

Marka Yes aktywnie włącza się w tym roku do świętowania Miesiąca Dumy LGBTQIA+. Od początku czerwca zaplanowała szereg działań wspierających osoby nieheteronormatywne. Między innymi zmieni logo na tęczowe.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55374 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

1 czerwca 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.06.2022

PR Wings – konkurs polskiej branży public relations. Ruszyła tegoroczna edycja

Od 1 czerwca do 31 lipca 2022 r. można przesyłać zgłoszenia do nowej edycji konkursu PR Wings. Co roku wyłaniane i nagradzane są w nim najbardziej efektywne, kreatywne i innowacyjne projekty oraz zjawiska z zakresu szeroko rozumianej komunikacji i public relations. W konkursie, którego organizatorem jest Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR), mogą wziąć udział wszystkie podmioty komunikujące się w Polsce publicznie i chcące zwrócić uwagę na szczególne osiągnięcia komunikacyjne.