„No dla nierówności. Yes dla miłości – każdej miłości” – marka biżuteryjna zmienia logo na tęczowe w Pride Month
  • 0
  • 1
2.06.2022

„No dla nierówności. Yes dla miłości – każdej miłości” – marka biżuteryjna zmienia logo na tęczowe w Pride Month

Marka Yes aktywnie włącza się w tym roku do świętowania Miesiąca Dumy LGBTQIA+. Od początku czerwca zaplanowała szereg działań wspierających osoby nieheteronormatywne. Między innymi zmieni logo na tęczowe.

W ogólnoeuropejskim rankingu ILGA-Europe mierzącym poziom równouprawnienia osób LGBTQIA+ Polska po raz trzeci z rzędu została uznana za najbardziej homofobiczny kraj Unii Europejskiej. Marka biżuterii Yes mówi więc: No dla nierówności. Yes dla miłości – każdej miłości. Chce jasno wyrazić swoje wsparcie dla społeczności LGBTQIA+ i zaplanowała działania związane z Miesiącem Dumy.

W czerwcu przeszkoli właścicieli salonów w całej Polsce z tematyki LGBTQIA+. Szkolenia pomoże przeprowadzić Grupa Stonewall. W ramach współpracy z tą organizacją marka Yes przekaże także 10 tys. zł na konsultacje psychologiczne dla osób ze społeczności LGBTQIA+.

Swoją solidarność Yes zamanifestuje także poprzez zmianę logo na tęczowe na stronie internetowej oraz na wszystkich profilach w social media. Dodatkowo wszystkie zakupy w salonach oraz w sklepie internetowym będą pakowane w tęczową bibułę. Na wejściu do sklepów pojawią się też naklejki wyrażające solidarność z grupą LGBTQIA+.

Otwartość na różnorodność, w tym na osoby z grupy LGBTQ+, to podstawa naszej filozofii działania. Jedną z naszych ambasadorek jest Kasia Zillmann – osoba homoseksualna i Neo Mosa – osoba niebinarna. Jesteśmy z tego bardzo dumni. Życzymy sobie, aby Polska była bardziej przyjaznym miejscem do życia dla takich osób i sami staramy się taki lepszy świat tworzyć – mów Tomasz Kwiatkiewicz, prezes Yes.

  • 1
Marka Yes zmienia logo na tęczowe w Pride Month. Mówi: No dla nierówności. Yes dla miłości

Marka Yes zmienia logo na tęczowe w Pride Month. Mówi: No dla nierówności. Yes dla miłości

 

1 czerwca 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.06.2022

PR Wings – konkurs polskiej branży public relations. Ruszyła tegoroczna edycja

Od 1 czerwca do 31 lipca 2022 r. można przesyłać zgłoszenia do nowej edycji konkursu PR Wings. Co roku wyłaniane i nagradzane są w nim najbardziej efektywne, kreatywne i innowacyjne projekty oraz zjawiska z zakresu szeroko rozumianej komunikacji i public relations. W konkursie, którego organizatorem jest Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR), mogą wziąć udział wszystkie podmioty komunikujące się w Polsce publicznie i chcące zwrócić uwagę na szczególne osiągnięcia komunikacyjne.