Mad Moxxi pracuje dla marki Ballantine’s - Marketing przy Kawie
Mad Moxxi z gry „Borderlands” została chief galactic expansion officerem marki Ballantine’s
  • 0
  • 2
1.06.2022

Mad Moxxi z gry „Borderlands” została chief galactic expansion officerem marki Ballantine’s

Mad Moxxi – biznesmenka z Pandory z serii „Borderlands” dołącza do marki Ballantine’s. Będzie oferować społeczności dodatkowe misje. Wypuściła na rynek limitowaną edycję szkockiej whisky, promuje odpowiedzialną konsumpcję alkoholu ze swojego baru oraz oferuje dostęp do treści „Borderlands 3”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55512 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

1 czerwca 2022

31 maja 2022

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
31.05.2022

Jak żyją polskie rodziny? Sprawdziła to marka Vox

Marka wnętrzarska Vox zbadała, jak pojawienie się potomstwa zmienia codzienność Polaków. Anonimową ankietę wypełniło 1107 rodziców dzieci do 16. roku życia. Pytania dotyczyły m.in. wspólnego spędzania czasu, zapraszania gości czy prawa do prywatności. Zdaniem 83% respondentów dzieci potrzebują własnych pokojów. Przygotowując się na przybycie noworodka, co czwarty Polak przeprowadza się do większego lokum.