Kampania „Uwolnij wszystkie swoje kolory” - Marketing przy Kawie
„Uwolnij wszystkie swoje kolory” – SodaStream wyraża solidarność ze społecznością LGBTQIA+ w Pride Month
  • 0
  • 1
1.06.2022

„Uwolnij wszystkie swoje kolory” – SodaStream wyraża solidarność ze społecznością LGBTQIA+ w Pride Month

Aby uczcić Pride Month i wyrazić solidarność ze społecznością LGBTQIA+ na całym świecie, SodaStream (PepsiCo) rozpoczyna kampanię „Set all your colors free” („Uwolnij wszystkie swoje kolory”). Z tej okazji wprowadza limitowaną wersję ekspresu do gazowania wody. Kampania dumy po raz pierwszy odbędzie się również w Polsce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55108 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 czerwca 2022

31 maja 2022

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
31.05.2022

Jak żyją polskie rodziny? Sprawdziła to marka Vox

Marka wnętrzarska Vox zbadała, jak pojawienie się potomstwa zmienia codzienność Polaków. Anonimową ankietę wypełniło 1107 rodziców dzieci do 16. roku życia. Pytania dotyczyły m.in. wspólnego spędzania czasu, zapraszania gości czy prawa do prywatności. Zdaniem 83% respondentów dzieci potrzebują własnych pokojów. Przygotowując się na przybycie noworodka, co czwarty Polak przeprowadza się do większego lokum.