„Uwolnij wszystkie swoje kolory” – SodaStream wyraża solidarność ze społecznością LGBTQIA+ w Pride Month
  • 0
  • 1
1.06.2022

„Uwolnij wszystkie swoje kolory” – SodaStream wyraża solidarność ze społecznością LGBTQIA+ w Pride Month

Aby uczcić Pride Month i wyrazić solidarność ze społecznością LGBTQIA+ na całym świecie, SodaStream (PepsiCo) rozpoczyna kampanię „Set all your colors free” („Uwolnij wszystkie swoje kolory”). Z tej okazji wprowadza limitowaną wersję ekspresu do gazowania wody. Kampania dumy po raz pierwszy odbędzie się również w Polsce.

Kampania „Uwolnij wszystkie swoje kolory” odbywa się w 15 krajach na całym świecie. Do jej przeprowadzenia zostały zaangażowane osoby reprezentujące społeczność LGBTQIA+ lub walczące o jej prawa. Ambasadorzy pomogą w rozpowszechnieniu ważnego przesłania dotyczącego pokonywania nierówności i wspierania różnorodności.

W SodaStream popieramy ludzi bez względu na ich płeć, pochodzenie, religię czy orientację seksualną. Co roku idziemy o krok dalej. Tym razem poszerzyliśmy gamę kolorów w naszej limitowanej edycji ekspresów, zaprosiliśmy do współpracy wspaniałych ambasadorów i organizację ILGA World. Walczymy o pokonanie nierówności i zawsze głośno wyrażamy wsparcie dla społeczności LGBTQIA+ – mówi Karin Schifter-Maor, globalny CMO SodaStream.

Ponadto marka wprowadza limitowaną wersję ekspresu do gazowania wody Terra. Znany model w czarnym kolorze ma gładką obudowę, która służy jako tło do wyrażania siebie. Do ekspresu dołączonych jest 8 kolorowych markerów i butelka wielokrotnego użytku ze wzorem do kolorowania. Taki zestaw ma zachęcić użytkowników do pisania i ilustrowania osobistych historii dumy, afirmacji i flag.

Ponieważ w społeczności LGBTQIA+ jest coraz więcej grup, SodaStream robi kolejny krok w walce o integrację, wychodząc poza „kolory flagi”. Osiem markerów (czerwony, pomarańczowy, żółty, zielony, niebieski, granatowy, fioletowy i różowy) pozwala narysować większości flag reprezentujących różne społeczności symbolizowane przez różne litery w ogólnej nazwie społeczności LGBTQIA+.

Część zysków ze sprzedaży limitowanej edycji ekspresów zostanie przekazanych międzynarodowej organizacji działającej na rzecz LGBTQIA+. Jest nią ILGA World, z którą SodaStream nawiązała współpracę po raz czwarty. Ekspresy są dostępne na stronie www.sodastream.com w cenie 399 zł.

  • 1
Kampania SodaStream „Uwolnij wszystkie swoje kolory”

Kampania SodaStream „Uwolnij wszystkie swoje kolory”

 

1 czerwca 2022

31 maja 2022

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
31.05.2022

Jak żyją polskie rodziny? Sprawdziła to marka Vox

Marka wnętrzarska Vox zbadała, jak pojawienie się potomstwa zmienia codzienność Polaków. Anonimową ankietę wypełniło 1107 rodziców dzieci do 16. roku życia. Pytania dotyczyły m.in. wspólnego spędzania czasu, zapraszania gości czy prawa do prywatności. Zdaniem 83% respondentów dzieci potrzebują własnych pokojów. Przygotowując się na przybycie noworodka, co czwarty Polak przeprowadza się do większego lokum.