Espresso

3 września 2020

  • 1
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
3.09.2020

Bajki z nowym morałem. McDonald’s i Anna Dereszowska o odpowiedzialnych postawach podczas pandemii

Pandemia Covid-19 wymusza na nas konieczność dostosowania się do zaostrzonego reżimu sanitarnego i ograniczenia wielu codziennych aktywności. Życie według nowych zasad nie jest łatwe – szczególnie dla dzieci, które nie zawsze rozumieją wymogi dotyczące bezpieczeństwa i higieny. A gdyby tak o nowej codzienności opowiedziały Kopciuszek, Czerwony Kapturek albo Śnieżka głosem aktorki Anny Dereszowskiej?

2 września 2020

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
2.09.2020

Finałowy koncert projektu Lech Music Festiwale Inaczej

27 sierpnia na scenie położonej na terenie Centrum Sztuki Współczesnej w Warszawie wystąpiło 12 artystów projektu Lech Music Festiwale Inaczej. Wśród nich m.in. Otsochodzi, Kwiat Jabłoni, Ten Typ Mes, Natalia Przybysz i Beata Kozidrak. Miłośnicy festiwali mogli usłyszeć nowe aranżacje znanych kawałków polskich raperów, jak i ich oryginalne wersje. Wydarzenie na żywo można było śledzić za pośrednictwem relacji na Facebooku Lecha i w kanale YouTube Alkopoligamii.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.09.2020

Stanowisko IAB Polska w sprawie nowego projektu ustawy. Zastrzeżenia dotyczą przetwarzania cookies oraz funkcjonowania mediów i przedsiębiorstw

Zakończyły się konsultacje społeczne prowadzone przez Ministerstwo Cyfryzacji, dotyczące przyjęcia Europejskiego Kodeksu Łączności Elektronicznej (EKŁE). IAB Polska wydał szczegółowe stanowisko, w którym stanowczo podkreśla, by nie regulować w nowych przepisach kwestii wykraczających ponad obowiązki wynikające z dyrektywy unijnej. Szczególne zagrożenie, zdaniem przedstawicieli związku, stanowią propozycje przepisów dotyczących przetwarzania cookies oraz zmiany długości koncesji przyznawanej mediom.

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
2.09.2020

„Świat marketingu po lockdownie” – badanie Spicy Mobile

Sytuacja związana z pandemią wpłynęła nie tylko na zmianę naszego zachowania, dystans społeczny czy wyższe standardy higieny. Również na korzystanie z usług cyfrowych i aktywność w Internecie. Świat reklamy stanął w obliczu nowych wyzwań. Jakie kanały straciły, a które obroniły pozycję? Jak wygląda pozycja mobile’u na tle innych mediów? Jakie działania są teraz najbardziej perspektywiczne? Z jakimi oczekiwaniami ze strony reklamodawców wraz z tzw. nową normalnością muszą się zmierzyć domy mediowe? To tylko wybrane pytania, na które odpowiada raport Spicy Mobile „Świat marketingu po lockdownie”.

Poprzednie Następne