1 3 0 0 0 3.09.2020Bajki z nowym morałem. McDonald’s i Anna Dereszowska o odpowiedzialnych postawach podczas pandemiiPandemia Covid-19 wymusza na nas konieczność dostosowania się do zaostrzonego reżimu sanitarnego i ograniczenia wielu codziennych aktywności. Życie według nowych zasad nie jest łatwe – szczególnie dla dzieci, które nie zawsze rozumieją wymogi dotyczące bezpieczeństwa i higieny. A gdyby tak o nowej codzienności opowiedziały Kopciuszek, Czerwony Kapturek albo Śnieżka głosem aktorki Anny Dereszowskiej?
0 1 0 0 0 3.09.2020„Handel 2020. Wpływ Covid-19 na handel 2020/2021” – wyniki raportu GfKPandemia w różnym stopniu wpływa na zarządzanie powierzchnią handlową w centrach handlowych. Kryzys w handlu trwa. Dalsze samoograniczanie się konsumentów i wstrzymywanie wydatków mogą jeszcze uderzyć w najemców z każdej branży – pokazuje raport GfK.
1 1 0 0 0 3.09.2020Unilever przestanie wykorzystywać paliwa kopalne do produkcji środków czystościUnilever zadeklarował, że do 2030 r. przestanie wykorzystywać paliwa kopalne w produkcji środków do czyszczenia i prania. Wyda na to miliard euro.
1 1 0 0 0 3.09.2020Jest nowa koszulka piłkarskiej reprezentacji Polski – powstał też promujący ją spotPolski Związek Piłki Nożnej zaprezentował nowy model koszulki, w którym nasza piłkarska drużyna narodowa wystąpi 4 września w meczu z Holandią. Koszulka jest promowana spotem odnoszącym się do wspomnień kibiców i piłkarzy.
0 5 0 0 0 3.09.2020Łowcy promocji rosną w siłę. Badanie „Monitor promocji” ARC Rynek i OpiniaW porównaniu z ubiegłym rokiem wzrósł odsetek osób, które intensywnie poszukują promocji oraz chętnie biorą w nich udział. Wzrost widać szczególnie wśród osób w wieku 25–34 lata oraz wśród mieszkańców dużych miast – wynika z „Monitora promocji” ARC Rynek i Opinia.
0 1 0 0 0 2.09.2020Coca-Cola restrukturyzuje marketing, by „napędzać większy wzrost”Coca-Cola restrukturyzuje operacje marketingowe. W wyniku zmian powstanie 5 globalnych kategorii, które mają dać priorytet silnym markom i innowacjom. Firma zamierza też skierować działania marketingowe bliżej konsumentów.
0 4 0 0 0 2.09.2020Finałowy koncert projektu Lech Music Festiwale Inaczej27 sierpnia na scenie położonej na terenie Centrum Sztuki Współczesnej w Warszawie wystąpiło 12 artystów projektu Lech Music Festiwale Inaczej. Wśród nich m.in. Otsochodzi, Kwiat Jabłoni, Ten Typ Mes, Natalia Przybysz i Beata Kozidrak. Miłośnicy festiwali mogli usłyszeć nowe aranżacje znanych kawałków polskich raperów, jak i ich oryginalne wersje. Wydarzenie na żywo można było śledzić za pośrednictwem relacji na Facebooku Lecha i w kanale YouTube Alkopoligamii.
0 1 0 0 0 2.09.2020Stanowisko IAB Polska w sprawie nowego projektu ustawy. Zastrzeżenia dotyczą przetwarzania cookies oraz funkcjonowania mediów i przedsiębiorstwZakończyły się konsultacje społeczne prowadzone przez Ministerstwo Cyfryzacji, dotyczące przyjęcia Europejskiego Kodeksu Łączności Elektronicznej (EKŁE). IAB Polska wydał szczegółowe stanowisko, w którym stanowczo podkreśla, by nie regulować w nowych przepisach kwestii wykraczających ponad obowiązki wynikające z dyrektywy unijnej. Szczególne zagrożenie, zdaniem przedstawicieli związku, stanowią propozycje przepisów dotyczących przetwarzania cookies oraz zmiany długości koncesji przyznawanej mediom.
0 3 0 0 0 2.09.2020„Świat marketingu po lockdownie” – badanie Spicy MobileSytuacja związana z pandemią wpłynęła nie tylko na zmianę naszego zachowania, dystans społeczny czy wyższe standardy higieny. Również na korzystanie z usług cyfrowych i aktywność w Internecie. Świat reklamy stanął w obliczu nowych wyzwań. Jakie kanały straciły, a które obroniły pozycję? Jak wygląda pozycja mobile’u na tle innych mediów? Jakie działania są teraz najbardziej perspektywiczne? Z jakimi oczekiwaniami ze strony reklamodawców wraz z tzw. nową normalnością muszą się zmierzyć domy mediowe? To tylko wybrane pytania, na które odpowiada raport Spicy Mobile „Świat marketingu po lockdownie”.
2 13 0 0 0 2.09.2020Medicine przeprasza za kampanię o „bólu istnienia”, a Masłowska narzeka, że jej nie zrozumianoMedicine promuje nową kolekcję odzieży jako „lek na wypalenie, niepokój i ból istnienia”. Po krytyce ze strony konsumentów marka przeprasza. Tłumaczy, że kampania miała być ironiczna. Współtwórczyni kampanii, pisarka Dorota Masłowska z kolei skarży się, że odbiorcy opacznie zrozumieli jej pomysł.