- 0
- 1
Siatkarze Chemeko-System Gwardii promują stolicę Dolnego Śląska
Klub siatkarski Chemeko-System Gwardia w ostatnim sezonie pojawił się w niemal 8,5 tys. publikacji medialnych. To przełożyło się na szacunkowy ekwiwalent reklamowy na poziomie 11,52 mln zł. Nieodłącznym elementem publikacji medialnych na temat zespołu był Wrocław.
Chemeko-System Gwardia może zaliczyć ostatni sezon do udanych pod względem marketingowym. Z raportu Press-Service Monitoring Mediów wynika, że marka pojawiła się w niemal 8,5 tys. publikacji medialnych. Tak dobry wynik to także świetna wiadomość dla Wrocławia. Miasto zostało wspomniane w 98% materiałów dotyczących zespołu.
Według raportu w poprzednim sezonie – w okresie od września 2021 do kwietnia 2022 – Gwardia pojawiła się w niemal 8,5 tys. publikacji medialnych. To przełożyło się na szacunkowy ekwiwalent reklamowy na poziomie 11,52 mln zł.
Dla zespołu występującego w Tauron 1. Lidze taki wynik może być powodem do zadowolenia. Klub, który jeszcze kilka lat temu był bliski bankructwa, dzisiaj jest stawiany za wzór pod względem sportowym, organizacyjnym, jak i marketingowym.
– Cieszę się, że przy okazji tej drogi, którą przeszliśmy od 2019 r., dołożyliśmy swoją cegiełkę do budowy wizerunku stolicy Dolnego Śląska jako dynamicznie rozwijającego się miasta, w którym funkcjonują uznane kluby sportowe. Nasze występy w Tauron 1. Lidze przełożyły się na ponad 11,5 mln zł ekwiwalentu reklamowego dla samej marki miasta. Gwardia jest nośnikiem marketingowym, który znakomicie promuje Wrocław – mówi Kajetan Maćkowiak, współwłaściciel Gwardii Wrocław.
Co roku Gwardia otrzymuje z budżetu Wrocławia dotację na poziomie 900 tys. zł. To oznacza, że wartość publikacji medialnych na temat Gwardii, w których było wzmiankowane miasto, była prawie 13-krotnie wyższa.
Zespół w sezonie 2021/2022 zajął 6. miejsce w rozgrywkach Tauron 1. Ligi. W kolejnych rozgrywkach jego celem będzie awans do najwyższej klasy rozgrywkowej. Nowym trenerem drużyny będzie Dawid Murek.
- 1