Siatkarze Chemeko-System Gwardii promują stolicę Dolnego Śląska
  • 0
  • 1
24.06.2022

Siatkarze Chemeko-System Gwardii promują stolicę Dolnego Śląska

Klub siatkarski Chemeko-System Gwardia w ostatnim sezonie pojawił się w niemal 8,5 tys. publikacji medialnych. To przełożyło się na szacunkowy ekwiwalent reklamowy na poziomie 11,52 mln zł. Nieodłącznym elementem publikacji medialnych na temat zespołu był Wrocław.

Chemeko-System Gwardia może zaliczyć ostatni sezon do udanych pod względem marketingowym. Z raportu Press-Service Monitoring Mediów wynika, że marka pojawiła się w niemal 8,5 tys. publikacji medialnych. Tak dobry wynik to także świetna wiadomość dla Wrocławia. Miasto zostało wspomniane w 98% materiałów dotyczących zespołu.

Według raportu w poprzednim sezonie – w okresie od września 2021 do kwietnia 2022 – Gwardia pojawiła się w niemal 8,5 tys. publikacji medialnych. To przełożyło się na szacunkowy ekwiwalent reklamowy na poziomie 11,52 mln zł.

Dla zespołu występującego w Tauron 1. Lidze taki wynik może być powodem do zadowolenia. Klub, który jeszcze kilka lat temu był bliski bankructwa, dzisiaj jest stawiany za wzór pod względem sportowym, organizacyjnym, jak i marketingowym.

Cieszę się, że przy okazji tej drogi, którą przeszliśmy od 2019 r., dołożyliśmy swoją cegiełkę do budowy wizerunku stolicy Dolnego Śląska jako dynamicznie rozwijającego się miasta, w którym funkcjonują uznane kluby sportowe. Nasze występy w Tauron 1. Lidze przełożyły się na ponad 11,5 mln zł ekwiwalentu reklamowego dla samej marki miasta. Gwardia jest nośnikiem marketingowym, który znakomicie promuje Wrocław – mówi Kajetan Maćkowiak, współwłaściciel Gwardii Wrocław.

Co roku Gwardia otrzymuje z budżetu Wrocławia dotację na poziomie 900 tys. zł. To oznacza, że wartość publikacji medialnych na temat Gwardii, w których było wzmiankowane miasto, była prawie 13-krotnie wyższa.

Zespół w sezonie 2021/2022 zajął 6. miejsce w rozgrywkach Tauron 1. Ligi. W kolejnych rozgrywkach jego celem będzie awans do najwyższej klasy rozgrywkowej. Nowym trenerem drużyny będzie Dawid Murek.

  • 1

Siatkarze Chemeko-System Gwardii promują Wrocław

 

24 czerwca 2022

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
24.06.2022

Legenda wrocławskiego żużla w kampanii „Prawdziwe historie” Otomoto na Dzień Ojca

Wspólna sportowa pasja i marzenie o Dakarze, do którego spełnienia dążą ojciec i syn. Z okazji Dnia Ojca Otomoto prezentuje kolejną historię, która kryje się za jednym z ogłoszeń na portalu. O wyjątkowej relacji, w której tle odnaleźć można Toyotę 4-Runner, opowiadają Zbigniew Lech – trzykrotny drużynowy mistrz Polski w żużlu i wicemistrz Polski w wyścigach motocyklowych enduro w klasie Masters oraz jego syn Filip.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.06.2022

Popyt na towary luksusowe rośnie pomimo wojny i inflacji – odnotowuje Bain & Company

Pomimo zawirowań geopolitycznych i znacznego pogorszenia koniunktury gospodarczej sprzedaż osobistych dóbr luksusowych zwiększyła się w pierwszym kwartale rok do roku o 17–19 proc., wynika z raportu Bain & Company. Analitycy przewidują, że jeśli tempo wzrostu utrzyma się, w całym roku sprzedaż sięgnie 320–330 mld euro i będzie wyższa o 10–15 proc. w stosunku do 2021 r.