Siatkarze Chemeko-System Gwardii promują stolicę Dolnego Śląska
  • 0
  • 1
24.06.2022

Siatkarze Chemeko-System Gwardii promują stolicę Dolnego Śląska

Klub siatkarski Chemeko-System Gwardia w ostatnim sezonie pojawił się w niemal 8,5 tys. publikacji medialnych. To przełożyło się na szacunkowy ekwiwalent reklamowy na poziomie 11,52 mln zł. Nieodłącznym elementem publikacji medialnych na temat zespołu był Wrocław.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54573 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 czerwca 2022

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
24.06.2022

Legenda wrocławskiego żużla w kampanii „Prawdziwe historie” Otomoto na Dzień Ojca

Wspólna sportowa pasja i marzenie o Dakarze, do którego spełnienia dążą ojciec i syn. Z okazji Dnia Ojca Otomoto prezentuje kolejną historię, która kryje się za jednym z ogłoszeń na portalu. O wyjątkowej relacji, w której tle odnaleźć można Toyotę 4-Runner, opowiadają Zbigniew Lech – trzykrotny drużynowy mistrz Polski w żużlu i wicemistrz Polski w wyścigach motocyklowych enduro w klasie Masters oraz jego syn Filip.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.06.2022

Popyt na towary luksusowe rośnie pomimo wojny i inflacji – odnotowuje Bain & Company

Pomimo zawirowań geopolitycznych i znacznego pogorszenia koniunktury gospodarczej sprzedaż osobistych dóbr luksusowych zwiększyła się w pierwszym kwartale rok do roku o 17–19 proc., wynika z raportu Bain & Company. Analitycy przewidują, że jeśli tempo wzrostu utrzyma się, w całym roku sprzedaż sięgnie 320–330 mld euro i będzie wyższa o 10–15 proc. w stosunku do 2021 r.