- 0
- 1
Krajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza szuka agencji do kampanii promującej mięso kurczęce
24 czerwca Krajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza opublikowała zapytanie ofertowe dotyczące projektu „Promocja mięsa kurczęcego na rynku krajowym” wraz z przeprowadzeniem przez niezależny podmiot badania jego efektywności. Termin składania ofert upływa 18 lipca 2022 r. o godz. 10.00.
Kampania ma mieć zasięg ogólnopolski. Jej celem jest promowanie mięsa kurczęcego poprzez edukowanie konsumentów w zakresie jego bezpieczeństwa i wysokiej jakości. Te zaś są efektem wdrożenia i przestrzegania restrykcyjnych norm i procedur unijnych. Jednocześnie ma podkreślać troskę o dobrostan zwierząt z naciskiem na lokalną, polską produkcję. Głównym medium kampanii będzie telewizja, a uzupełniającym radio.
Jak wskazuje Krajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza, polscy konsumenci doceniają zalety mięsa kurczęcego. Cenią je za atrakcyjną cenę, łatwość i szybkość przygotowania oraz doceniają smak. Z drugiej strony wyraźnie wskazują (badanie TNS), że na ich decyzje zakupowe negatywny wpływ mają obawy dotyczące:
- antybiotyków i hormonów znajdujących się w mięsie z kurczaka;
- karmienia ptaków paszami GMO.
Zleceniodawca podkreśla, że konsumenci nie mają rzetelnej wiedzy na temat:
- warunków hodowli,
- troski o dobrostan zwierząt,
- wysokiej jakości i bezpieczeństwie produkowanego mięsa, które są gwarantowane przez restrykcyjne procedury i regulacje unijne.
Wiadomości, jakie do nich docierają – często w postaci sensacyjnej – nie są oparte na faktach. Kupujący potrzebują wiedzy, która da im pewność, że tak popularny w kuchni kurczak jest mięsem bezpiecznym, wysokojakościowym i wyprodukowanym z poszanowaniem dobrostanu zwierząt. Takie właśnie rygorystyczne wymagania obowiązują w całym łańcuch produkcji w całej Unii Europejskiej.
Maksymalny budżet projektu wynosi: 2 425 000,00 zł brutto, włączając wynagrodzenie wykonawcy.
- 1