Espresso

26 lipca 2011

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
26.07.2011

Zakupy spożywcze w Sieci powszednieją – badanie A.pl Internet

W Internecie Polacy dokonują już regularnych, a nie tylko okazjonalnych zakupów spożywczych – wynika z badania przeprowadzonego przez e-delikatesy A.pl. W badaniu wzięło udział 836 respondentów z Warszawy, Olsztyna, Trójmiasta, Katowic, Krakowa, Bydgoszczy, Szczecina i Białegostoku. Zaproszone do wypełnienia ankiety osoby są już klientami lub mają dostęp do oferty internetowych delikatesów spożywczych A.pl. Badanie przeprowadzono w lipcu 2011 r.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.07.2011

Grupowe zakupy ofert turystycznych – plusy i minusy według Qtravel.pl

Według badania PBI z grudnia 2010 roku zasięg serwisów zakupów grupowych sięga już blisko 18%, a łączna liczba ich użytkowników wynosi prawie 3,2 mln. Co więcej, popularność tej formy kupowania online ciągle rośnie. Nic dziwnego: nowy kanał sprzedaży zwiększa wybór, jaki mają klienci, to zaś zawsze dobrze wpływa zarówno na ceny, jak i na jakość świadczonych usług. Warto jednak zachować czujność, jeśli chodzi o niektóre oferowane „okazje”. Na co zwracać uwagę, by uniknąć rozczarowania, podpowiadają turystom-internautom specjaliści z Qtravel.pl.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.07.2011

Europejskie Forum „Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych”

Europejskie Forum „Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych” odbędzie się w dniach 24–25 listopada 2011 roku w siedzibie Instytucie Lotnictwa w Warszawie. Skierowane jest m.in. do pracowników naukowych zajmujących się marketingiem, praktyków związanych z instytucjami naukowymi, uczelniami, instytutami badawczymi. Po zakończeniu forum ukaże się punktowana monografia naukowa w językach: polskim i angielskim. Do 15 września można zgłaszać referaty.

Poprzednie Następne