0 1 0 0 0 26.07.2011Sport Management Polska wykona specjalistyczną ekspertyzę na temat UEFA Euro 2012Na zlecenie Sekretariatu ds. Euro 2012 Urzędu m. st. Warszawy Sport Management Polska wykona specjalistyczną ekspertyzę polegającą na wycenie pakietu praw możliwych do przyznania firmom wspierającym Warszawę jako miasto będące gospodarzem UEFA Euro 2012.
0 4 0 0 0 26.07.2011Zakupy spożywcze w Sieci powszednieją – badanie A.pl InternetW Internecie Polacy dokonują już regularnych, a nie tylko okazjonalnych zakupów spożywczych – wynika z badania przeprowadzonego przez e-delikatesy A.pl. W badaniu wzięło udział 836 respondentów z Warszawy, Olsztyna, Trójmiasta, Katowic, Krakowa, Bydgoszczy, Szczecina i Białegostoku. Zaproszone do wypełnienia ankiety osoby są już klientami lub mają dostęp do oferty internetowych delikatesów spożywczych A.pl. Badanie przeprowadzono w lipcu 2011 r.
0 10 0 0 0 26.07.2011Śledztwa, plotki i skandale – najczęściej cytowane media w czerwcu 2011 (raport IMM)W czerwcu br. media najczęściej cytowały „Rzeczpospolitą” (852 cytowań) i „Gazetę Wyborczą” (656). Na kolejnym miejscu wśród najbardziej opiniotwórczych tytułów znalazł się „Dziennik Gazeta Prawna” (365) – informuje Instytut Monitorowania Mediów.
0 1 0 0 0 26.07.2011Alert Media poprowadzi działania PR dla ŻubraAgencja PR Alert Media Communications nawiązała współpracę z Kompanią Piwowarską. Jej zadaniem będzie kompleksowe wsparcie public relations dla marki Żubr. Agencja została wyłoniona w drodze trzystopniowego przetargu.
0 1 0 0 0 26.07.2011Grupowe zakupy ofert turystycznych – plusy i minusy według Qtravel.plWedług badania PBI z grudnia 2010 roku zasięg serwisów zakupów grupowych sięga już blisko 18%, a łączna liczba ich użytkowników wynosi prawie 3,2 mln. Co więcej, popularność tej formy kupowania online ciągle rośnie. Nic dziwnego: nowy kanał sprzedaży zwiększa wybór, jaki mają klienci, to zaś zawsze dobrze wpływa zarówno na ceny, jak i na jakość świadczonych usług. Warto jednak zachować czujność, jeśli chodzi o niektóre oferowane „okazje”. Na co zwracać uwagę, by uniknąć rozczarowania, podpowiadają turystom-internautom specjaliści z Qtravel.pl.
0 1 0 0 0 26.07.2011Największa na świecie symulacja biznesowa po raz dwunasty w PolsceTrwa rejestracja zespołów do XII edycji konkursu Global Management Challenge Poland 2011. Do 20 października br. mogą zgłaszać się drużyny studenckie, do 25 października – zespoły firmowe. Global Management Challenge jest wirtualnym konkursem biznesowym, którego krajowe edycje odbywają się obecnie w 33 miejscach na świecie.
0 1 0 0 0 26.07.2011„Go Global! Polish Pharma” – diagnoza i promocja polskiego sektora farmaceutycznegoOd 1 lipca br. trwa program „Go Global! Polish Pharma”. Jeden z jego celów to promowanie potencjału i dokonań polskiej medycyny i farmacji na rynku krajowym oraz na skalę międzynarodową. Public relations projektu prowadzi agencja On Board PR.
0 1 0 0 0 26.07.2011Pięć triumfatorek w konkursie AxeW głosowaniu, które trwało od 8 do 22 lipca na stronie czystyefektaxe.pl, internauci wybrali pięć modelek Axe. Zwyciężyły: Sylwia, Kinga, Gosia, Nina i Kasia. Dziewczyny wezmą udział w sesji zdjęciowej, która będzie częścią wakacyjnej imprezy Axe – 30 lipca na plaży w Jastarni. Dołączy do nich dziesięciu chłopaków, którzy wygrali weekend nad morzem w konkursie na stronie marki oraz na antenie RMF Maxxx.
0 1 0 0 0 26.07.2011Europejskie Forum „Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych”Europejskie Forum „Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych” odbędzie się w dniach 24–25 listopada 2011 roku w siedzibie Instytucie Lotnictwa w Warszawie. Skierowane jest m.in. do pracowników naukowych zajmujących się marketingiem, praktyków związanych z instytucjami naukowymi, uczelniami, instytutami badawczymi. Po zakończeniu forum ukaże się punktowana monografia naukowa w językach: polskim i angielskim. Do 15 września można zgłaszać referaty.
1 1 0 0 0 26.07.2011Jerzy Stuhr w kampanii Iplex Plus (wideo)Od 26 lipca w serwisie VOD iplex.pl dostępna jest nowa usługa o nazwie Iplex Plus. Jej użytkownicy mają do dyspozycji rozszerzony pakiet kinowych hitów, a także zyskują możliwość oglądania filmów z bezpłatnej oferty iplex.pl bez jakichkolwiek reklam. W spocie reklamującym tę ofertę wystąpił jeden z najznamienitszych polskich aktorów – Jerzy Stuhr.