„Go Global! Polish Pharma” – diagnoza i promocja polskiego sektora farmaceutycznego - Marketing przy Kawie
„Go Global! Polish Pharma” – diagnoza i promocja polskiego sektora farmaceutycznego
  • 0
  • 1
26.07.2011

„Go Global! Polish Pharma” – diagnoza i promocja polskiego sektora farmaceutycznego

Od 1 lipca br. trwa program „Go Global! Polish Pharma”. Jeden z jego celów to promowanie potencjału i dokonań polskiej medycyny i farmacji na rynku krajowym oraz na skalę międzynarodową. Public relations projektu prowadzi agencja On Board PR.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55714 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

26 lipca 2011

  • 0
  • 1
  • 0
26.07.2011

Europejskie Forum „Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych”

Europejskie Forum „Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych” odbędzie się w dniach 24–25 listopada 2011 roku w siedzibie Instytucie Lotnictwa w Warszawie. Skierowane jest m.in. do pracowników naukowych zajmujących się marketingiem, praktyków związanych z instytucjami naukowymi, uczelniami, instytutami badawczymi. Po zakończeniu forum ukaże się punktowana monografia naukowa w językach: polskim i angielskim. Do 15 września można zgłaszać referaty.