Alert Media poprowadzi działania PR dla Żubra
  • 0
  • 1
26.07.2011

Alert Media poprowadzi działania PR dla Żubra

Agencja PR Alert Media Communications nawiązała współpracę z Kompanią Piwowarską. Jej zadaniem będzie kompleksowe wsparcie public relations dla marki Żubr. Agencja została wyłoniona w drodze trzystopniowego przetargu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 lipca 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.07.2011

Grupowe zakupy ofert turystycznych – plusy i minusy według Qtravel.pl

Według badania PBI z grudnia 2010 roku zasięg serwisów zakupów grupowych sięga już blisko 18%, a łączna liczba ich użytkowników wynosi prawie 3,2 mln. Co więcej, popularność tej formy kupowania online ciągle rośnie. Nic dziwnego: nowy kanał sprzedaży zwiększa wybór, jaki mają klienci, to zaś zawsze dobrze wpływa zarówno na ceny, jak i na jakość świadczonych usług. Warto jednak zachować czujność, jeśli chodzi o niektóre oferowane „okazje”. Na co zwracać uwagę, by uniknąć rozczarowania, podpowiadają turystom-internautom specjaliści z Qtravel.pl.