Sport Management Polska wykona specjalistyczną ekspertyzę na temat UEFA Euro 2012 - Marketing przy Kawie
Sport Management Polska wykona specjalistyczną ekspertyzę na temat UEFA Euro 2012
  • 0
  • 1
26.07.2011

Sport Management Polska wykona specjalistyczną ekspertyzę na temat UEFA Euro 2012

Na zlecenie Sekretariatu ds. Euro 2012 Urzędu m. st. Warszawy Sport Management Polska wykona specjalistyczną ekspertyzę polegającą na wycenie pakietu praw możliwych do przyznania firmom wspierającym Warszawę jako miasto będące gospodarzem UEFA Euro 2012.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55468 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

26 lipca 2011

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
26.07.2011

Zakupy spożywcze w Sieci powszednieją – badanie A.pl Internet

W Internecie Polacy dokonują już regularnych, a nie tylko okazjonalnych zakupów spożywczych – wynika z badania przeprowadzonego przez e-delikatesy A.pl. W badaniu wzięło udział 836 respondentów z Warszawy, Olsztyna, Trójmiasta, Katowic, Krakowa, Bydgoszczy, Szczecina i Białegostoku. Zaproszone do wypełnienia ankiety osoby są już klientami lub mają dostęp do oferty internetowych delikatesów spożywczych A.pl. Badanie przeprowadzono w lipcu 2011 r.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.07.2011

Grupowe zakupy ofert turystycznych – plusy i minusy według Qtravel.pl

Według badania PBI z grudnia 2010 roku zasięg serwisów zakupów grupowych sięga już blisko 18%, a łączna liczba ich użytkowników wynosi prawie 3,2 mln. Co więcej, popularność tej formy kupowania online ciągle rośnie. Nic dziwnego: nowy kanał sprzedaży zwiększa wybór, jaki mają klienci, to zaś zawsze dobrze wpływa zarówno na ceny, jak i na jakość świadczonych usług. Warto jednak zachować czujność, jeśli chodzi o niektóre oferowane „okazje”. Na co zwracać uwagę, by uniknąć rozczarowania, podpowiadają turystom-internautom specjaliści z Qtravel.pl.