0 1 0 0 0 26.07.2011Optimus połączy się z CD Projekt Red25 lipca zarząd giełdowego Optimusa podjął decyzję o połączeniu się ze spółką zależną CD Projekt Red. Uchwały w tej sprawie muszą jeszcze zostać podjęte przez NWZA.
0 1 0 0 1 26.07.2011Strategia rynkowa w sektorze MSP źle się kojarzy i zbyt mało znaczyAgencja Rubikom Strategy Consultants zakończyła realizację II edycji badań Kondycja Marketingu w przedsiębiorstwach sektora MSP. Tym razem udało się dotrzeć do 521 firm, z czego w 150 przeprowadzono wywiady bezpośrednie. Tematem przewodnim tegorocznej edycji badań była rola strategii w polskim biznesie.
0 1 0 0 0 25.07.2011Wojas sponsorem Letniego Grand Prix w ZakopanemFirma Wojas, producent obuwia i właściciel sieci salonów obuwniczych została sponsorem Letniego Grand Prix w skokach narciarskich w Zakopanem.
0 1 0 0 0 25.07.2011Dialog na rowerachFirma Dialog realizuje kampanię reklamową na ponad stu pojazdach sieci Wrocławski Rower Miejski (WRM). Rowery stają się coraz ciekawszą alternatywą dla dotychczasowych form reklamy zewnętrznej.
0 1 0 0 0 25.07.2011Nowy klient Euro RSCG WarsawEuro RSCG Warsaw rozpoczęła współpracę z Inter IKEA Centre Group Poland. Agencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie strategii i realizację pełnego zakresu działań reklamowych spółki.
0 1 0 0 0 25.07.2011Żywiec zmienia opakowanie piwa TatraOd lipca na sklepowych półkach widoczne jest piwo Tatra w opakowaniach o nowej szacie graficznej. Zmiana dotyczy obu wariantów dostępnych na rynku (piw Tatra Jasne Pełne i Tatra Mocne) oraz wszystkich opakowań piwa. Nowe opakowanie zastąpi poprzednie po ponad czterech latach od jego wprowadzenia.
0 1 0 0 0 25.07.2011Spadek wydatków na reklamę zewnętrznąW pierwszym półroczu 2011 roku na reklamę zewnętrzną wydano w Polsce ponad 287 mln zł. Jest to kwota niższa niż w pierwszym półroczu 2010 roku o blisko 3 proc.
0 1 0 0 0 25.07.2011Kampania Garniera w komunikatorze Gadu-GaduW Gadu-Gadu rozpoczęła się kampania reklamowa firmy L’Oreal Polska, która wprowadza pod marką Garnier nowy męski dezodorant X-treme Ice 72h. Celem jest promowanie nowego dezodorantu w ciekawy, „mroźny" sposób, zaangażowanie użytkowników z grupy docelowej oraz wzmocnienie wizerunku pozostałych produktów marki.
0 1 0 0 0 25.07.2011K2 w finale konkursu Cresta AwardsProjekt promujący kanał MTVNHD przygotowany przez agencję K2 znalazł się w finale konkursu Cresta Awards w kategorii Interactive. K2 jest jedyną polską agencją, która dostała się do finału tego konkursu.
0 1 0 0 0 25.07.2011Merlin.pl i Kalicińscy.com: strategiczna współpracaW lipcu br. agencja nowych mediów Kalicińscy.com rozpoczęła współpracę z ikoną polskiego e-commerce – Merlin.pl.