1 1 0 0 0 25.07.2011Rusza kampania reklamowa Alior Banku (wideo)Kampania promuje nową usługę, umożliwiającą bezprowizyjne opłacanie wszystkich rachunków w oddziałach i placówkach partnerskich Alior Banku. Głównym medium kampanii jest telewizja, wspierana działaniami marketingowymi prowadzonymi na poziomie lokalnym.
1 1 0 0 0 25.07.2011Kampania telewizyjna Meblika (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa marki mebli dla dzieci i nastolatków – Meblik. Spot telewizyjny promujący nową kolekcję marki oraz akcję promocyjną „Biurko za zeta!” przygotowała agencja Brave Brain.
0 1 0 0 0 25.07.2011Mały Głód atakuje w sklepach odzieżowychKolejny raz Mały Głód dopada klientów w najmniej spodziewanym miejscu – tego lata pod postacią wieszaków na ubrania i w przebieralniach sklepów Top Secret.
0 1 0 0 0 25.07.2011Stoperan realizuje kampanię w InternecieRozpoczęła się internetowa kampania reklamowa marki Stoperan – lidera w kategorii preparatów na biegunkę. Działania online zostały uruchomione w szczycie sezonu urlopowego, bo właśnie w tym czasie dolegliwości tego typu pojawiają się często.
0 1 0 0 0 25.07.2011Mobilvi z kampanią dla HP ePrintSieć Mobilvi prowadzi kampanię reklamową HP ePrint w mobilnym Internecie. Celem działań jest promocja nowoczesnej funkcji drukarek z połączeniem internetowym, dzięki której możliwe jest drukowanie z dowolnego miejsca poprzez przesłanie plików na adres e-mail drukarki.
0 1 0 0 0 25.07.2011Coffeeheaven ma realizatora swoich projektów ambientowychFirma CHI Polska, właściciel marki Coffeeheaven, została klientem agencji EM Lab.
0 1 0 0 0 22.07.2011Murdoch zamyka tabloid i wynajmuje agencję PRMedialny gigant News Corp., firma Ruperta Murdocha wynajęła agencję PR Edelman. Celem jest poprawienie wizerunku koncernu pozostającego pod ostrzałem opinii publicznej po ujawnieniu tzw. afery podsłuchowej. Skandal doprowadził do zamknięcia należącego do Murdocha czołowego brytyjskiego brukowca, „News of the World”.
0 1 0 0 0 22.07.2011Magazyn „?dlaczego” znika z rynkuZ końcem sierpnia Platforma Mediowa Point Group zamyka projekt kierowany do studentów. Na projekt w ostatnim roku składały się: ogólnopolski magazyn studencki „?dlaczego”, miesięczny dodatek pod tym samym tytułem do tygodnika „Wprost”, portal Dlaczego.com.pl, przewodnik wakacyjny „Dlatego!” oraz seria poradników „Sporootym” i serwis Korba.pl.
0 1 0 0 0 22.07.2011Agencja 303 obsłuży przekąski PepsiCoAgencja 303 wygrała przetarg na obsługę marki PepsiCo z portfolio przekąsek. Była jedną z pięciu agencji biorących udział w przetargu. Jako zwycięzca będzie teraz odpowiedzialna za wprowadzenie na rynek nowego produktu.
2 2 0 0 0 22.07.2011Play z nową kampanią (wideo)Play rusza z nową kampanią dotyczącą oferty postpaid. Skierowana jest ona do klientów, którym kończy się umowa u innego operatora i którzy myślą o zmianie operatora lub o przedłużeniu umowy w Play.