Śledztwa, plotki i skandale – najczęściej cytowane media w czerwcu 2011 (raport IMM) - Marketing przy Kawie
Śledztwa, plotki i skandale – najczęściej cytowane media w czerwcu 2011 (raport IMM)
  • 0
  • 10
26.07.2011

Śledztwa, plotki i skandale – najczęściej cytowane media w czerwcu 2011 (raport IMM)

W czerwcu br. media najczęściej cytowały „Rzeczpospolitą” (852 cytowań) i „Gazetę Wyborczą” (656). Na kolejnym miejscu wśród najbardziej opiniotwórczych tytułów znalazł się „Dziennik Gazeta Prawna” (365) – informuje Instytut Monitorowania Mediów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55174 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 lipca 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.07.2011

Grupowe zakupy ofert turystycznych – plusy i minusy według Qtravel.pl

Według badania PBI z grudnia 2010 roku zasięg serwisów zakupów grupowych sięga już blisko 18%, a łączna liczba ich użytkowników wynosi prawie 3,2 mln. Co więcej, popularność tej formy kupowania online ciągle rośnie. Nic dziwnego: nowy kanał sprzedaży zwiększa wybór, jaki mają klienci, to zaś zawsze dobrze wpływa zarówno na ceny, jak i na jakość świadczonych usług. Warto jednak zachować czujność, jeśli chodzi o niektóre oferowane „okazje”. Na co zwracać uwagę, by uniknąć rozczarowania, podpowiadają turystom-internautom specjaliści z Qtravel.pl.