Grupowe zakupy ofert turystycznych – plusy i minusy według Qtravel.pl - Marketing przy Kawie
Grupowe zakupy ofert turystycznych – plusy i minusy według Qtravel.pl
  • 0
  • 1
26.07.2011

Grupowe zakupy ofert turystycznych – plusy i minusy według Qtravel.pl

Według badania PBI z grudnia 2010 roku zasięg serwisów zakupów grupowych sięga już blisko 18%, a łączna liczba ich użytkowników wynosi prawie 3,2 mln. Co więcej, popularność tej formy kupowania online ciągle rośnie. Nic dziwnego: nowy kanał sprzedaży zwiększa wybór, jaki mają klienci, to zaś zawsze dobrze wpływa zarówno na ceny, jak i na jakość świadczonych usług. Warto jednak zachować czujność, jeśli chodzi o niektóre oferowane „okazje”. Na co zwracać uwagę, by uniknąć rozczarowania, podpowiadają turystom-internautom specjaliści z Qtravel.pl.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55732 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

26 lipca 2011

  • 0
  • 1
  • 0
26.07.2011

Europejskie Forum „Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych”

Europejskie Forum „Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych” odbędzie się w dniach 24–25 listopada 2011 roku w siedzibie Instytucie Lotnictwa w Warszawie. Skierowane jest m.in. do pracowników naukowych zajmujących się marketingiem, praktyków związanych z instytucjami naukowymi, uczelniami, instytutami badawczymi. Po zakończeniu forum ukaże się punktowana monografia naukowa w językach: polskim i angielskim. Do 15 września można zgłaszać referaty.