1 1 0 22.02.2012Pracownicy podkarpackich ZAZ-ów bohaterami telewizyjnych spotów reklamowych (wideo)Na antenie TVP Rzeszów ruszyła nowa kampania reklamowa. Jej bohaterami są niepełnosprawni pracownicy Zakładów Aktywności Zawodowej – to właśnie oni są odtwórcami ról w siedmiu spotach tworzących kampanię społeczną poświęconą idei zatrudniania osób z niepełnosprawnością. Podobna kampania od września 2012 roku prowadzona będzie też na antenie TVP Kraków.
0 1 0 22.02.2012NaviExpert wybrał agencję performance marketinguNaviExpert, dostawca nawigacji mobilnej, podpisał umowę z agencją Cube Group. Rozpoczynająca się z końcem lutego współpraca obejmie przygotowanie przez Cube Group strategii działań wspierających sprzedaż w kanale własnym firmy za pomocą zróżnicowanych kanałów dotarcia.
0 2 0 21.02.2012Uczestnictwo Polaków w wydarzeniach kulturalnych: raportNajczęstszym powodem, dla którego Polacy uczestniczą w wydarzeniach kulturalnych, jest chęć odprężenia się, zaś największą barierą w korzystaniu z kultury – brak czasu. Spośród wydarzeń kulturalnych i rozrywkowych Polacy preferują projekcje filmowe, imprezy taneczne, koncerty muzyki popularnej oraz festiwale muzyczne. Głównym źródłem informacji na temat wydarzeń kulturalnych są reklamy telewizyjne – wynika z badania Sponsoring Monitor ARC Rynek i Opinia.
2 3 0 21.02.2012Kampania społeczna „Ojczysty. Dodaj do ulubionych” (wideo)Spoty telewizyjne zatytułowane „Zoo” i „Biuro” zostały przygotowane w ramach kampanii społeczno-edukacyjnej Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego „Ojczysty. Dodaj do ulubionych”.
2 1 0 21.02.2012Tesco reklamuje koszyk produktów i śledzie (wideo)W najnowszej reklamie Tesco jeden z jej brand heroes – Henio – reklamuje koszyk produktów sprzedawanych w Tesco pod własną marką oraz filety śledziowe.
0 1 0 21.02.2012CD Projekt RED sprzedał ponad 1,5 mln gier własnej produkcji w 2011 rokuW ciągu siedmiu miesięcy od premiery gra „Wiedźmin 2” w wersji na komputery PC sprzedała się w liczbie 1,1 mln szt. Z tego 24 proc. egzemplarzy dostarczonych zostało za pośrednictwem cyfrowej dystrybucji.
0 1 0 21.02.2012pkt.pl partnerem nk.plSpółka pkt.pl podpisała umowę o współpracy z serwisem społecznościowym nk.pl. Dzięki porozumieniu pkt.pl poszerzy ofertę usług promocyjno-reklamowych dla klientów z sektora MŚP, a nk.pl dotrze ze swoją ofertą do nowych branż.
0 1 0 21.02.2012IBB Hotel Collection przygotowuje program lojalnościowyPowstaje nowa odsłona programu lojalnościowego dla międzynarodowej sieci hotelarskiej IBB Hotel Collection. Celem realizowanych działań jest zmodyfikowanie dotychczas funkcjonującego serwisu WWW pod kątem wygody użytkowania zarówno dla pracowników hotelu, jak dla i uczestników programu.
0 1 0 21.02.2012Wyniki CEE Retail Real Estate AwardsW konkursie CEE Retail Real Estate Awards organizowanym przez EuropaProperty nagradzane są najlepsze firmy i projekty działające na rynku detalicznym Europy Środkowej i Wschodniej.
1 2 0 21.02.2012Rusza kampania informacyjna nowej platformy e-kuponowej Payback (wideo)20 lutego Payback rozpoczął kampanię reklamującą nową platformę e-kuponowej. „Nowe, szybkie, wygodne” – pod takim hasłem prezentowane są e-kupony, które aktywowane są przez Internet lub za pomocą smartfonów i nie wymagają drukowania. Kampania informacyjna potrwa do 15 marca, większość działań ma miejsce w Internecie. Akcję wspierają aktywności w obszarze social media i mobilnym.