0 1 0 0 0 26.10.2011WWF Polska wybrała agencję reklamowąPrzetarg na obsługę reklamową Fundacji WWF Polska, polskiego oddziału jednej z największych na świecie organizacji działających na rzecz ochrony środowiska naturalnego, wygrała agencja TBWA.
0 1 0 0 0 26.10.2011Mrożone warzywa chcą budzić gorące skojarzenia„Jak to robią Włosi?”, „Lubisz, jak jest ostro?”, „Spróbujesz egzotycznych pozycji?”. Takimi pytaniami chce rozpalić ciekawość internautów marka Frosta w rozpoczynającej się 27 października kampanii online mieszanek mrożonych warzyw z całego świata.
0 1 0 0 0 26.10.2011Rozdano Złote Spinacze 201125 października odbyła się gala rozdania nagród branży PR w Polsce – Złotych Spinaczy. Wręczono 19 statuetek, a rywalizowało o nie w tym roku 179 kampanii.
1 1 0 0 0 25.10.2011Kampania kinowa Tuba.FM (wideo)Trwa kampania promocyjna serwisu Tuba.FM, pod hasłem „Tuba.FM – Twoja muzyka. Ściągnij teraz!”. Spoty reklamowe z udziałem młodych osób pokazujących, jak skorzystać z aplikacji tuba.FM na smartfonach, są wyświetlane w kinach Helios i Cinema City.
1 1 0 0 0 25.10.2011Dwie kampanie reklamowe PZU (wideo)24 października rozpoczęła się kampania „E-szkoda”. Jej celem jest poinformowanie klientów PZU o uruchomieniu kolejnego kanału zgłoszenia i likwidacji szkód przez Internet, a także o zaletach i prostocie tego rozwiązania. 18 października wystartował także drugi etap kampanii „Plan na Życie”.
0 2 0 0 0 25.10.2011Krajobraz Internetu w regionie Europy Środkowo-WschodniejWyniki badania Gemius Audience wskazują na szybki wzrost populacji internetowej w regionie CEE. Od czerwca 2010 od czerwca 2011, do grona europejskich internautów dołączyło około 16 milionów osób. Spośród wszystkich analizowanych rynków regionu CEE najwyższym poziomem penetracji Internetu charakteryzowały się te najmniejsze. Liderem jest Estonia, gdzie 80 proc. populacji surfuje po Sieci przynajmniej raz w miesiącu.
0 1 0 0 0 25.10.2011Szymon Majewski znów MiniratkąPKO Bank Polski rozpoczął nową promocję pożyczki gotówkowej. W ramach oferty Maxpożyczki z miniratą klienci korzystający z pożyczki z ubezpieczeniem w wariancie rozszerzonym nie ponoszą opłaty za jej udzielenie. Promocji towarzyszy kampania marketingowa produktu. W rolę Miniratki po raz kolejny wcielił się Szymon Majewski.
0 1 0 0 0 25.10.2011Narzędzie do liczenia parametrów mediowych reklamy zewnętrznej od AMSOd 25 października można określić parametry mediowe w outdoorze za pomocą aplikacji do planowania – AMS Metrics. Jest to narzędzie do planowania kampanii reklamy zewnętrznej w największych miastach Polski, dla wszystkich nośników, bez względu na właściciela lub operatora.
0 1 0 0 0 25.10.2011Agencja Scholz & Friends z budżetem OplaAgencja reklamowa Scholz & Friends (spółka zależna Mediacap SA) od przyszłego roku przejmie budżet reklamowy i zajmie się obsługą marki Opel w Polsce.
0 1 0 0 0 25.10.2011Raport MEC: Marketerzy o korzystaniu z różnorodnych danychW październiku dom mediowy MEC przeprowadził badania metodą CAWI wśród 99 marketerów w Polsce, którego celem było uzyskanie odpowiedzi na pytania: z jakich danych i w jaki sposób korzystają reklamodawcy w Polsce. Badanie ujawniło trzy główne wyzwania związane z wykorzystaniem danych w biznesie. Są to integracja danych z różnych źródeł, sposób korzystania z danych do wyznaczania celów i kreowania przyszłości biznesu oraz wpływ kryzysu na wykorzystanie danych.