0 1 0 0 0 24.10.2011Rozpoczął się konkurs Bosch Kuba LibrePo udanej realizacji poprzednich edycji konkursów dla sprzedawców części samochodowych w hurtowniach motoryzacyjnych (Bosch Skarby Karaibów oraz Bosch Misja Afryka) producent powierzył agencji reklamowej Smartcat zadanie wdrożenia i przeprowadzenia kolejnej jego edycji.
3 1 0 0 0 24.10.2011Artur Żmijewski w ogólnopolskiej kampanii reklamowej SKOK-ów (wideo)Od 16 października trwa ogólnopolska kampania reklamowa SKOK Ubezpieczenia, z udziałem Artura Żmijewskiego. Promuje ona ubezpieczenia mieszkań, podróżne oraz komunikacyjne.
0 1 0 0 0 24.10.2011Właściciele firm jako słuchacze radiaKażdego dnia ponad 80 proc. właścicieli firm słucha radia, co trzeci z nich przez ponad sześć godzin. To atrakcyjna grupa docelowa, podejmują oni bowiem decyzje zakupowe dotyczące nie tylko własnego gospodarstwa domowego, ale też firmy.
0 1 0 0 0 24.10.2011Druga odsłona jesiennej kampanii EFLEuropejski Fundusz Leasingowy rozpoczyna drugą odsłonę jesiennej kampanii reklamowej promującej ubezpieczenie jako wzbogacenie standardowej oferty leasingowej.
0 1 0 0 0 24.10.2011Ruszyła kampania Akademii Bezpieczeństwa Osram „Pokonaj noc”Trwa kampania promująca drugą edycję akcji „Pokonaj noc” Akademii Bezpieczeństwa Osram. Program zwraca uwagę na potrzebę używania odpowiedniego oświetlenia w pojazdach oraz zwiększenie bezpieczeństwa pieszych.
0 1 0 0 0 24.10.2011Targi RemaDays w Warszawie, Kijowie i NorymberdzeGJC Inter Media organizuje cykl imprez targowych pod wspólną nazwą RemaDays. Targi RemaDays Warszawa oraz RemaDays Kijów skupiają cztery sektory reklamy: Out & InDoor Systems, Gifts World, Technology Park i Print Show. Najbliższa edycja targów RemaDays Warszawa odbędzie się w dwóch lokalizacjach: w centrum Expo XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 oraz MT Polska, przy ul. Marsa 56c. W styczniu 2012 roku odbędą się także targi RemaDays w Norymberdze.
0 1 0 0 0 24.10.2011ARBOmedia i Empik razemARBOmedia Active Advertising od 1 listopada będzie odpowiadać za sprzedaż, realizację i serwis działań reklamowych w ponad 170 salonach sieci Empik.
0 1 0 0 0 24.10.2011Energizer startuje z platformą gier onlineMarka Energizer stworzyła platformę z ruchowymi i edukacyjnymi grami online – Move&Play, skierowaną do dzieci. Gry mają uczyć, jakie są źródła energii i jak ją oszczędzać. Platforma oparta jest na idei rozszerzonej rzeczywistości, gdzie gracz steruje ruchami swojego ciała.
1 1 0 0 0 24.10.2011Nowa kampania Intermarché (wideo)6 października rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii wizerunkowej supermarketów Intermaché „Świeżo i Tanio”. W pierwszym półroczu w reklamie podkreślane były takie atuty sieci, jak własna wędzarnia, własny rozbiór mięsa, własny wypiek, duży wybór świeżych owoców i warzyw. Teraz nacisk kładziony jest na niskie ceny zapewniane przez Intermaché.
0 1 0 0 0 24.10.2011Newton Media przejęła firmę Anopress ITW minionym tygodniu Newton Media, największa środkowoeuropejska grupa świadcząca usługi monitoringu i analiz mediów poinformowała, że przejęła od szwedzkiej grupy Bisnode AB 100 proc. udziałów w czeskiej spółce Anopress IT.