Mrożone warzywa chcą budzić gorące skojarzenia
  • 0
  • 1
26.10.2011

Mrożone warzywa chcą budzić gorące skojarzenia

„Jak to robią Włosi?”, „Lubisz, jak jest ostro?”, „Spróbujesz egzotycznych pozycji?”. Takimi pytaniami chce rozpalić ciekawość internautów marka Frosta w rozpoczynającej się 27 października kampanii online mieszanek mrożonych warzyw z całego świata.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 października 2011

25 października 2011

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
25.10.2011

Krajobraz Internetu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej

Wyniki badania Gemius Audience wskazują na szybki wzrost populacji internetowej w regionie CEE. Od czerwca 2010 od czerwca 2011, do grona europejskich internautów dołączyło około 16 milionów osób. Spośród wszystkich analizowanych rynków regionu CEE najwyższym poziomem penetracji Internetu charakteryzowały się te najmniejsze. Liderem jest Estonia, gdzie 80 proc. populacji surfuje po Sieci przynajmniej raz w miesiącu.