0 1 0 24.04.2012Za nami Kongres Public Relations 2012200 uczestników i 41 prelegentów przez dwa dni na Uniwersytecie Wrocławskim dyskutowało o znaczeniu nowych mediów i technologii oraz ich wykorzystaniu w komunikacji marketingowej. Okazją do rozmów była kolejna odsłona Kongresu Public Relations.
0 1 0 24.04.2012Anna Dereszowska ambasadorką nowej kolekcji marki Feretti23 kwietnia nową twarzą marki Feretti, produkującej pościele dla dzieci, została aktorka Anna Dereszowska. Nowa ambasadorka firmuje swoim wizerunkiem najnowszą kolekcję na rok 2012.
1 1 0 24.04.2012Kinowa kampania Palmolive Ayurituel (wideo)We wszystkich kinach Cinema City i Helios ruszyła kampania Palmolive Ayurituel. Akcja obejmuje emisję 30-sekundowego spotu przed filmami kobiecymi. Dodatkowo w 30 wybranych lokalizacjach kampania poszerzona jest o niestandardowe działania off-screen, wykorzystujące między innymi aromamarketing.
0 2 0 24.04.2012Wędkarska kampania DecathlonaSieć Decathlon rozpoczęła kampanię promującą sprzęt wędkarski, a przede wszystkim produkty i akcesoria z działów: wędkarstwo słodkowodne, wędkarstwo morskie, wędkarstwo spinningowe. Kampania potrwa do 6 maja.
0 1 0 24.04.2012Knorr zadba o projekty digitalAgencje Lowe GGK i Open and Partners, wchodzące w skład grupy Lowe Group Poland, wygrały przetarg na interaktywną obsługę dwóch kampanii marki Knorr – Bulionetki Knorr oraz nowości rynkowej Fix Knorr Chrupery z Kurczaka.
0 1 0 24.04.2012Ruszyła kampania telewizyjna farb Jedynka23 kwietnia rozpoczęła się kampania reklamowa marki Jedynka, poświęcona linii lateksowych farb do wnętrz − Jedynka Ogród Barw.
0 1 0 24.04.2012Startuje konkurs „Łódzko-ludzko odpowiedzialni”Co może połączyć korporacje, średnie i małe przedsiębiorstwa oraz organizacje pozarządowe? Wspólny cel, czyli pomoc lokalnej społeczności. Nowy projekt – konkurs „Łódzko-ludzko odpowiedzialni” – to szansa na pokazanie, że w Łodzi działają firmy i organizacje odpowiedzialne społecznie. Zgłoszenia można przesyłać do 15 listopada.
1 1 0 24.04.2012Vichy korzysta z kobiecej siły Fox Life (wideo)Marka Vichy rozpoczyna kampanię telewizyjną z wykorzystaniem kanału Fox Life. Jako sponsor kobiecych seriali, Vichy buduje wizerunek marki, korzystając z potencjału programowego stacji. Kampania potrwa do 16 maja i jest skierowana do kobiet w wieku 20–39 lat
0 1 0 24.04.2012Lemon Sky łączy się z MatAgencja Lemon Sky z Grupy Adv łączy się z agencją marketingu zintegrowanego Mat, dzięki czemu zyskuje nowe kompetencje w obszarze BTL.
0 1 0 24.04.2012SocioComm. – nowa agencja marketingu społecznościowegoAgencja SocioComm. będzie zajmować się opracowaniem strategii obecności marek w social media, ich bieżącą komunikacją za pośrednictwem tego kanału oraz prowadzeniem kampanii reklamowych.