Narzędzie do liczenia parametrów mediowych reklamy zewnętrznej od AMS
  • 0
  • 1
25.10.2011

Narzędzie do liczenia parametrów mediowych reklamy zewnętrznej od AMS

Od 25 października można określić parametry mediowe w outdoorze za pomocą aplikacji do planowania – AMS Metrics. Jest to narzędzie do planowania kampanii reklamy zewnętrznej w największych miastach Polski, dla wszystkich nośników, bez względu na właściciela lub operatora.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 października 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.10.2011

Raport MEC: Marketerzy o korzystaniu z różnorodnych danych

W październiku dom mediowy MEC przeprowadził badania metodą CAWI wśród 99 marketerów w Polsce, którego celem było uzyskanie odpowiedzi na pytania: z jakich danych i w jaki sposób korzystają reklamodawcy w Polsce. Badanie ujawniło trzy główne wyzwania związane z wykorzystaniem danych w biznesie. Są to integracja danych z różnych źródeł, sposób korzystania z danych do wyznaczania celów i kreowania przyszłości biznesu oraz wpływ kryzysu na wykorzystanie danych.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.10.2011

Rusza pionierski projekt konsorcjum marki Poznań

21 prestiżowych marek wejdzie w skład konsorcjum marki Poznań – pionierskiego projektu marketingowego zainicjowanego przez Poznań. Wśród partnerów miasta znalazły się zarówno globalne koncerny, jak i rodzime przedsiębiorstwa odnoszące sukcesy także na arenie międzynarodowej. Wspólne działania ruszają w październiku. Projekt zainauguruje 25 października na uroczystej gali prezydent Poznania, Ryszard Grobelny.