Krajobraz Internetu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej
  • 0
  • 2
25.10.2011

Krajobraz Internetu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej

Wyniki badania Gemius Audience wskazują na szybki wzrost populacji internetowej w regionie CEE. Od czerwca 2010 od czerwca 2011, do grona europejskich internautów dołączyło około 16 milionów osób. Spośród wszystkich analizowanych rynków regionu CEE najwyższym poziomem penetracji Internetu charakteryzowały się te najmniejsze. Liderem jest Estonia, gdzie 80 proc. populacji surfuje po Sieci przynajmniej raz w miesiącu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 października 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.10.2011

Raport MEC: Marketerzy o korzystaniu z różnorodnych danych

W październiku dom mediowy MEC przeprowadził badania metodą CAWI wśród 99 marketerów w Polsce, którego celem było uzyskanie odpowiedzi na pytania: z jakich danych i w jaki sposób korzystają reklamodawcy w Polsce. Badanie ujawniło trzy główne wyzwania związane z wykorzystaniem danych w biznesie. Są to integracja danych z różnych źródeł, sposób korzystania z danych do wyznaczania celów i kreowania przyszłości biznesu oraz wpływ kryzysu na wykorzystanie danych.