Dwie kampanie reklamowe PZU (wideo)
  • 1
  • 1
25.10.2011

Dwie kampanie reklamowe PZU (wideo)

24 października rozpoczęła się kampania „E-szkoda”. Jej celem jest poinformowanie klientów PZU o uruchomieniu kolejnego kanału zgłoszenia i likwidacji szkód przez Internet, a także o zaletach i prostocie tego rozwiązania. 18 października wystartował także drugi etap kampanii „Plan na Życie”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 października 2011

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
25.10.2011

Krajobraz Internetu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej

Wyniki badania Gemius Audience wskazują na szybki wzrost populacji internetowej w regionie CEE. Od czerwca 2010 od czerwca 2011, do grona europejskich internautów dołączyło około 16 milionów osób. Spośród wszystkich analizowanych rynków regionu CEE najwyższym poziomem penetracji Internetu charakteryzowały się te najmniejsze. Liderem jest Estonia, gdzie 80 proc. populacji surfuje po Sieci przynajmniej raz w miesiącu.