Agencja Scholz & Friends z budżetem Opla
  • 0
  • 1
25.10.2011

Agencja Scholz & Friends z budżetem Opla

Agencja reklamowa Scholz & Friends (spółka zależna Mediacap SA) od przyszłego roku przejmie budżet reklamowy i zajmie się obsługą marki Opel w Polsce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 października 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.10.2011

Raport MEC: Marketerzy o korzystaniu z różnorodnych danych

W październiku dom mediowy MEC przeprowadził badania metodą CAWI wśród 99 marketerów w Polsce, którego celem było uzyskanie odpowiedzi na pytania: z jakich danych i w jaki sposób korzystają reklamodawcy w Polsce. Badanie ujawniło trzy główne wyzwania związane z wykorzystaniem danych w biznesie. Są to integracja danych z różnych źródeł, sposób korzystania z danych do wyznaczania celów i kreowania przyszłości biznesu oraz wpływ kryzysu na wykorzystanie danych.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.10.2011

Rusza pionierski projekt konsorcjum marki Poznań

21 prestiżowych marek wejdzie w skład konsorcjum marki Poznań – pionierskiego projektu marketingowego zainicjowanego przez Poznań. Wśród partnerów miasta znalazły się zarówno globalne koncerny, jak i rodzime przedsiębiorstwa odnoszące sukcesy także na arenie międzynarodowej. Wspólne działania ruszają w październiku. Projekt zainauguruje 25 października na uroczystej gali prezydent Poznania, Ryszard Grobelny.