0 4 0 0 0 6.06.2012Euro 2012 z perspektywy wyszukiwarki Google (infografika)Na kilka dni przed rozpoczęciem turnieju coraz więcej Polaków zadaje sobie pytanie o to, jak będzie przebiegał turniej, jak daleko zajdą nasi piłkarze oraz kto zostanie mistrzem Europy. A jak wygląda Euro 2012 z perspektywy treści zaindeksowanych w wyszukiwarce Google? Raport przygotowała firma SEMtec.
0 1 0 0 0 6.06.2012MTV, Nickelodeon oraz Comedy Central zadbają o public relationsViacom International Media Networks rozpoczyna w Polsce współpracę z MSL Warsaw w zakresie brand PR.
0 1 0 0 0 6.06.2012„To jest mój czas” – Błaszczykowski, Lewandowski oraz Szczęsny na wielkoformatowych portretach w centrum WarszawyNa jednym z najwyższych warszawskich budynków, Orco Tower, Nike stworzyła wielkoformatowe portrety oddające hołd polskim piłkarzom – to jeden z elementów najnowszej kampanii „To jest mój czas”. Akcja potrwa przez miesiąc.
0 1 0 0 0 6.06.2012Dicoflor zadba o media relationsMarka Dicoflor, należąca do Vitis Pharma, rozpoczęła współpracę z agencją Multi Communications. W portfolio agencji są już marki: Vita K, Vita D i Vita K+D tej samej firmy.
0 2 0 0 0 6.06.2012„Rynek elektronicznej roz(g)rywki”: badanieGry wideo zyskują coraz większe grono zwolenników. Jak wynika z badania Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych (IIBR) „Rynek elektronicznej roz(g)rywki”, aż trzy czwarte polskich internautów (75%) w wieku co najmniej 15 lat grało kiedykolwiek w grę elektroniczną. To około czternaście i pół miliona użytkowników Sieci. IIBR sprawdził, kim są fani elektronicznej rozrywki i w jakich miejscach najczęściej grają.
0 1 0 0 0 6.06.2012Drugi etap przetargu na kampanię reklamową PlusaRozpoczął się drugi etap przetargu na agencję reklamową, która ma w zakresie kreacji i realizacji kampanii ATL obsługiwać dla Plusa trzy linie biznesowe: Abonament, Mix i Soho.
0 1 0 0 0 6.06.2012Klienci zdecydują, która agencja reklamowa będzie pracować dla WartyWarta rozpoczyna wybór agencji reklamowej. Decyzja, która z agencji będzie obsługiwała ubezpieczyciela w najbliższym czasie, będzie należała do klientów spółki.
0 1 0 0 2 6.06.2012Rada Reklamy: reklamy prasowe i billboardy OLT Express naruszają normy Kodeksu Etyki ReklamyRada Reklamy rozpatrzyła skargę złożoną przez linie lotnicze PLL LOT na reklamy prasowe oraz billboardy przewoźnika OLT Express.
0 1 0 0 0 6.06.2012Tymbark ponownie reklamuje Turniej o Puchar TymbarkuW spocie reklamowym Tymbark prezentuje największe piłkarskie rozgrywki dla dziesięciolatków w Europie, czyli turniej „Z podwórka na stadion o Puchar Tymbarku”, który wyłania futbolowe talenty.
0 1 0 0 0 6.06.2012Wybrano nowy zarząd SMB5 czerwca walne wyborcze zgromadzenie członków Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego wybrało skład nowego zarządu i komisji rewizyjnej na kadencję 2012–2014.