Rada Reklamy: reklamy prasowe i billboardy OLT Express naruszają normy Kodeksu Etyki Reklamy
  • 0
  • 1
6.06.2012

Rada Reklamy: reklamy prasowe i billboardy OLT Express naruszają normy Kodeksu Etyki Reklamy

Rada Reklamy rozpatrzyła skargę złożoną przez linie lotnicze PLL LOT na reklamy prasowe oraz billboardy przewoźnika OLT Express.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Roger

12 lat temu

a co mieli pokazać?

Co niby powinno się znaleźć w kreacji reklamy przewoźnika powietrznego: czołg?

Rozwiń komentarze

6 czerwca 2012

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 2
6.06.2012

Majowa edycja Fanpage Trends

W majowej edycji Fanpage Trends na polskojęzycznych stronach na Facebooku największy przyrost liczby fanów, choć nieco mniejszy niż przed miesiącem, odnotowała branża telekomunikacyjna – strony z tej kategorii odnotowały średnio aż 11-procentowy wzrost. W czołówce branż z najbardziej angażującymi profilami wciąż wyróżniają się: muzyka (zdecydowany lider) oraz e-commerce, odzież i żywność – wynika z badania dostarczonego przez SoTrender.