0 1 0 0 0 19.07.2012Klienci podążają w stronę rozwiązań mobilnych – raport Internet 2K12Raport Internet 2K12 pokazuje kondycję rynku internetowego i najważniejszych graczy na podstawie analizy wielkości przychodów oraz zysków. W raporcie są typowane i omawiane kluczowe trendy, które mają wpływ na kształt rynku, podawane są również statystyki oglądalności. Oprócz tego raport zawiera komentarze i opinie ekspertów.
1 7 0 0 0 19.07.2012Kampania społeczna „Nie wyrzucaj przyjaciela na wakacje” (wideo)Właściciele marki Bazyl (żwirek dla kotów) oraz Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami z całej Polski rozpoczęli kampanię społeczną, mającą przekonać odbiorców, aby z powodu wakacji nie pozbywali się swoich zwierząt. Akcja reklamowa jest prowadzona na razie jedynie w Krakowie, jednak jej twórcy planują rozszerzenie jej zasięgu na całą Polskę.
0 2 0 0 0 19.07.2012Rynek reklamy online w II kwartale 2012 rokuReklamodawcy nadal stawiają na tradycyjne formaty reklamowe. Systematycznie na sile zyskują jednak bardziej interaktywne rozwiązania. Największy udział w emisji reklam niezmiennie odnotowują firmy z branży telekomunikacyjnej – wynika z raportu gemiusAdMonitor za II kwartał 2012 roku.
0 2 0 0 0 19.07.2012Więcej kultury i sportu w wakacjeNiemal połowa internautów planuje w wakacje uprawiać więcej sportu. Wakacje to również czas, w którym internauci zamierzają nadrobić zaległości kulturalne – przeczytać więcej książek, częściej wybierać się do kina, wziąć udział w imprezie plenerowej lub koncercie – wynika z badania Sponsoring Monitor ARC Rynek i Opinia.
0 1 0 0 0 19.07.2012Nowe firmy w szeregach Polskiej Izby Artykułów PromocyjnychAxa Trading oraz Fabryka Czasu zdecydowały się w czerwcu przystąpić do Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych – organizacji, której celem jest reprezentowanie interesów firm z branży artykułów promocyjnych.
0 1 0 0 0 19.07.2012Promocja konsumencka: „Twój aktywny dzień z Rexoną” wsparta kampanią reklamowąRexona rozpoczęła promocję konsumencją, prowadzoną pod hasłem „Twój aktywny dzień z Rexoną”. Działania reklamowe wspierają wprowadzenie na polski rynek nowej linii antyperspirantów Linen Dry i potrwają od 1 czerwca do 31 sierpnia.
0 2 0 0 0 18.07.2012Poziom światowych intencji zakupowych spadł w drugim kwartale 2012 rokuIndeks zaufania klientów na całym świecie spadł w drugim kwartale 2012 roku o trzy punkty przybrał wartość średnią na poziomie 91 punktów – wynika z badań przeprowadzonych przez Nielsena.
0 1 0 0 0 18.07.2012Omnicom zwiększa przychodyJedna z największych globalnych grup marketingowych, Omnicom ogłosiła wzrost zysku operacyjnego w drugim kwartale o 3,7 proc. Zagrożeniem dla optymistycznych prognoz finansowych w drugiej połowie roku może być niepewna sytuacja na rynku europejskim.
0 1 0 0 0 18.07.2012Czwarta polska edycja konkursu dla przedsiębiorczych Polek Darboven Idee Grant 201223 marca w Parku Naukowo-Technologicznym w Gdańsku odbyła się inauguracja czwartej edycji konkursu dla przedsiębiorczych kobiet Darboven Idee Grant 2012. Udział w konkursie może wziąć każda Polka, która ma ciekawy i innowacyjny pomysł na biznes lub już go wdrożyła, kierując własną firmą nie dłużej niż 3 lata.
0 2 0 0 0 18.07.2012IAB AdEx – prawie pół miliarda zł na reklamę online w pierwszym kwartale 2012Reklama w Internecie nadal notuje wzrost – według badania IAB AdEx, przeprowadzonego przez PwC, wydatki na reklamę online w Polsce w pierwszym kwartale 2012 roku wyniosły 485 milionów zł. W porównaniu do analogicznego okresu w 2011 roku, jest to wzrost o 9%. Nadal dynamicznie rosną wydatki na reklamę mobile. Najbardziej aktywne sektory to nieruchomości, motoryzacja oraz turystyka i gastronomia.