Klienci zdecydują, która agencja reklamowa będzie pracować dla Warty - Marketing przy Kawie
Klienci zdecydują, która agencja reklamowa będzie pracować dla Warty
  • 0
  • 1
6.06.2012

Klienci zdecydują, która agencja reklamowa będzie pracować dla Warty

Warta rozpoczyna wybór agencji reklamowej. Decyzja, która z agencji będzie obsługiwała ubezpieczyciela w najbliższym czasie, będzie należała do klientów spółki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55393 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

6 czerwca 2012

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
6.06.2012

Majowa edycja Fanpage Trends

W majowej edycji Fanpage Trends na polskojęzycznych stronach na Facebooku największy przyrost liczby fanów, choć nieco mniejszy niż przed miesiącem, odnotowała branża telekomunikacyjna – strony z tej kategorii odnotowały średnio aż 11-procentowy wzrost. W czołówce branż z najbardziej angażującymi profilami wciąż wyróżniają się: muzyka (zdecydowany lider) oraz e-commerce, odzież i żywność – wynika z badania dostarczonego przez SoTrender.