„To jest mój czas” – Błaszczykowski, Lewandowski oraz Szczęsny na wielkoformatowych portretach w centrum Warszawy
  • 0
  • 1
6.06.2012

„To jest mój czas” – Błaszczykowski, Lewandowski oraz Szczęsny na wielkoformatowych portretach w centrum Warszawy

Na jednym z najwyższych warszawskich budynków, Orco Tower, Nike stworzyła wielkoformatowe portrety oddające hołd polskim piłkarzom – to jeden z elementów najnowszej kampanii „To jest mój czas”. Akcja potrwa przez miesiąc.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 czerwca 2012

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
6.06.2012

„Rynek elektronicznej roz(g)rywki”: badanie

Gry wideo zyskują coraz większe grono zwolenników. Jak wynika z badania Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych (IIBR) „Rynek elektronicznej roz(g)rywki”, aż trzy czwarte polskich internautów (75%) w wieku co najmniej 15 lat grało kiedykolwiek w grę elektroniczną. To około czternaście i pół miliona użytkowników Sieci. IIBR sprawdził, kim są fani elektronicznej rozrywki i w jakich miejscach najczęściej grają.