MTV, Nickelodeon oraz Comedy Central zadbają o public relations
  • 0
  • 1
6.06.2012

MTV, Nickelodeon oraz Comedy Central zadbają o public relations

Viacom International Media Networks rozpoczyna w Polsce współpracę z MSL Warsaw w zakresie brand PR.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 czerwca 2012

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
6.06.2012

„Rynek elektronicznej roz(g)rywki”: badanie

Gry wideo zyskują coraz większe grono zwolenników. Jak wynika z badania Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych (IIBR) „Rynek elektronicznej roz(g)rywki”, aż trzy czwarte polskich internautów (75%) w wieku co najmniej 15 lat grało kiedykolwiek w grę elektroniczną. To około czternaście i pół miliona użytkowników Sieci. IIBR sprawdził, kim są fani elektronicznej rozrywki i w jakich miejscach najczęściej grają.