„Rynek elektronicznej roz(g)rywki”: badanie - Marketing przy Kawie
„Rynek elektronicznej roz(g)rywki”: badanie
  • 0
  • 2
6.06.2012

„Rynek elektronicznej roz(g)rywki”: badanie

Gry wideo zyskują coraz większe grono zwolenników. Jak wynika z badania Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych (IIBR) „Rynek elektronicznej roz(g)rywki”, aż trzy czwarte polskich internautów (75%) w wieku co najmniej 15 lat grało kiedykolwiek w grę elektroniczną. To około czternaście i pół miliona użytkowników Sieci. IIBR sprawdził, kim są fani elektronicznej rozrywki i w jakich miejscach najczęściej grają.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55179 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 czerwca 2012