0 8 0 0 0 11.06.2012Kolumbijka zwyciężczynią konkursu IAA-Dentsu Global Student Poster30 maja IAA wybrało zwycięską pracę w międzynarodowym konkursie na najlepszy plakat obrazujący ideę zrównoważonego rozwoju. Konkurs ma na celu wspieranie projektów „Zrównoważonego rozwoju”, realizowanych przez Organizację Narodów Zjednoczonych.
1 1 0 0 0 8.06.2012Wiewiórki mają chrapkę na orzeszki w czekoladzie. BGŻ z nowym spotem konta osobistego (wideo)Od początku czerwca bank BGŻ prowadzi drugą odsłonę ogólnopolskiej kampanii promującej jego flagowy produkt: konto osobiste z premią. Bohaterkami kolejnego spotu znów są animowane wiewiórki. Bank celowo rezygnuje z angażowania celebrytów w swoje kampanie.
1 1 0 0 0 8.06.2012Chuck Norris będzie robił remont (wideo)Wiadomo, że to on nauczył prąd kopać, więc nic dziwnego, że nie potrzebuje pomocy, by uporać się z instalacją elektryczną podczas remontu. Nawet jeśli zawsze w jego obecności napięcie rośnie. Oto Chuck Norris w kolejnym spocie kredytów BZ WBK.
0 1 0 0 0 8.06.2012Kryształy Symetrii: Top 10 proinnowacyjnie sprzedających serwisów e-commerce w Polsce20 czerwca ukaże się kolejny raport z cyklu Kryształy Symetrii. Tym razem autorzy skupili się na branży e-commerce i zbadali, w jakim stopniu polskie sklepy internetowe podążają za trendami. Efektem prac ekspertów z Polski i ze świata jest ranking dziesięciu stron e-commerce, które charakteryzują się proinnowacyjnym podejściem do sprzedaży online.
0 4 0 0 0 8.06.2012Srebro dla polskich centrów handlowych w Solal Marketing Awards 20127 czerwca podczas uroczystej gali w Budapeszcie ogłoszono zwycięzców konkursu Solal Marketing Awards 2012, organizowanego przez Międzynarodową Radę Centrów Handlowych. Przyznano 9 nagród złotych i 34 srebrne. Wśród laureatów tych drugich są kampanie centrów handlowych z Polski.
0 1 0 0 0 8.06.2012Marks & Spencer rozszerza markę na usługi bankoweMarka Marks & Spencer chce oferować klientom kompleksowe usługi finansowe. W ten sposób szefowie firmy zamierzają nadal dyskontować wysokie zaufanie, jakim darzą markę brytyjscy konsumenci.
1 1 0 0 1 8.06.2012Tyson znowu dla Blacka. Już nie śpiewa! (wideo)Po spocie „Black & white room”, ukazującym pięściarza Mike’a Tysona śpiewającego przy fortepianie, nastąpiła kolejna odsłona kampanii „Tak działa Black!”. Tym razem akcja reklamy przenosi się na ulicę – przed automat z napojami, naładowany puszkami Blacka.
0 1 0 0 0 8.06.2012Disney zakazuje reklam niezdrowej żywności skierowanych do dzieciWalt Disney Company zabroniła emisji reklam tzw. śmieciowego jedzenia we wszystkich swoich kanałach telewizyjnych, stacjach radiowych i serwisach internetowych skierowanych do dzieci poniżej 12. roku życia.
1 1 0 0 0 8.06.2012Gmoch, kawa i kiełbasa w spocie Lidla (wideo)„Śląska! Cza! Cza! Cza! Śląska! Cza! Cza! Cza!” – tak o kiełbasie z oferty Lidla wykrzykuje znany piłkarz i komentator sportowy Jacek Gmoch, „nakręcony i pobudzony” filiżanką kawy oferowanej w promocyjnej cenie przez ten sam sklep. To kolejny, po równie żywiołowych reklamach kabanosów oraz chipsów, spot z kampanii „Cenowe Mistrzostwa Świata w Lidlu”.
1 1 0 0 0 6.06.2012Tyskie dostarcza piwo do domu – kolejny etap kampanii „5. Stadion” (wideo)W konkursie „Tyska Fala na 5. Stadionie” każdy będzie mógł wygrać zapas Tyskiego z natychmiastową dostawą do domu. Do zwycięzców zadzwoni sam Zbigniew Boniek, by przekazać im informację o wygranej. Czerwcowa kampania obejmuje działania ATL, BTL, digital oraz PR.