Espresso

21 sierpnia 2012

20 sierpnia 2012

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.08.2012

Samsung Hope Relay – podsumowanie efektów akcji olimpijskiej w Polsce

Samsung Hope Relay to wyposażona w GPS aplikacja na smartfony, która zliczała kilometry pokonane przez użytkownika w biegu, jeździe na rowerze czy deskorolce, a następnie przeliczała je na złotówki przekazywane przez Samsunga na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W Polsce aplikacja działała od 25 czerwca do 12 sierpnia. W tym czasie Polacy pokonali wspólnie ponad 334 tys. km, dzięki czemu na wakacje dla dzieci udało się zebrać kwotę 334 202 zł.

  • 0
  • 15
  • 0
  • 0
  • 0
20.08.2012

Kampania i rebranding Top Secret „Express Yourself” – jesień 2012

Na wrzesień, w ramach kontynuacji strategii „Express Yourself”, zaplanowano kampanię reklamowo-sprzedażową, która jest oparta na sesji fotograficznej Tomasza Sikory oraz zdjęciach prezentujących stylizacje jesienno-zimowej kolekcji. Zaplanowano m.in. działania w punktach sprzedaży, katalogi (inserty), reklamy w prasie, filmy stylizacyjne, limitowaną kolekcję z miesięcznikiem „Claudia” oraz lokalną kampanię we Wrocławiu.

Poprzednie Następne