1 10 0 0 0 21.08.2012„Powrót do szkoły” w wydaniu TescoRuszyła nowa kampania Tesco – „Powrót do szkoły”. Rozpoczęła się 19 lipca spotem „Zeszyt”, a obecnie kontynuowana jest w Internecie i mediach społecznościowych. W jej ramach powstały aplikacja i mikrostrona z możliwą do personalizacji reklamą. W promocję aplikacji zostali wciągnięci blogerzy. Kampania potrwa do 12 września.
1 1 0 0 0 21.08.2012Pierwszy katalog Ikei z poradami interaktywnymi (wideo)21 sierpnia odbyła się oficjalna prezentacja katalogu „IKEA 2013”, zatytułowanego „W nowym wystroju, w lepszym nastroju”. Jego tematem przewodnim są tekstylia w mieszkaniach. Dzięki aplikacji na smartfon i tablet użytkownicy będą mieli dostęp do materiałów interaktywnych, dostarczających porad i inspiracji z zakresu zmiany wystroju wnętrza.
0 1 0 0 0 20.08.2012Samsung Hope Relay – podsumowanie efektów akcji olimpijskiej w PolsceSamsung Hope Relay to wyposażona w GPS aplikacja na smartfony, która zliczała kilometry pokonane przez użytkownika w biegu, jeździe na rowerze czy deskorolce, a następnie przeliczała je na złotówki przekazywane przez Samsunga na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W Polsce aplikacja działała od 25 czerwca do 12 sierpnia. W tym czasie Polacy pokonali wspólnie ponad 334 tys. km, dzięki czemu na wakacje dla dzieci udało się zebrać kwotę 334 202 zł.
0 1 0 0 1 20.08.2012Point Group porządkuje portfolio w Internecie. Stawia na Wprost.pl, sprzedaje Machinę i Sport24.plPlatforma Mediowa Point Group SA koncentruje swoją działalność w Internecie. Spółka zamierza skupić się na rozwoju kluczowych serwisów powiązanych z wydawanymi tytułami, w tym przede wszystkim na Wprost.pl. Pozostałe serwisy i domeny internetowe zostają wystawione na sprzedaż.
0 1 0 0 0 20.08.2012Muzyka od IMS nadal w parkach handlowych Inter IKEAPrzez kolejne trzy lata o oprawę muzyczną parków handlowych Ikei w całej Polsce dbać będzie firma Internet Media Services, specjalizująca się w marketingu sensorycznym.
0 1 0 0 0 20.08.2012Słonie na Balkonie pod opieką HealthThink PRW sierpniu do grona partnerów agencji HealthThink Public Relations dołączyła Fundacja Słonie na Balkonie, pomagająca dzieciom z problemami psychicznymi.
0 1 0 0 0 20.08.2012Domino’s Pizza w Polsce odświeży swój wizerunekNad odświeżeniem wizerunku Domino’s Pizzy pracuje już agencja Brands Alive Advertising. Po rozstrzygniętym przetargu na obsługę kreatywną podpisana została umowa na czas nieokreślony.
0 1 0 0 1 20.08.2012Mieszkanie Marzeń – interaktywna kampania IKEA KrakówIKEA Kraków rozpoczęła 20 sierpnia akcję, w której można przez tydzień mieszkać w samym centrum Krakowa, w początkowo nieumeblowanym lokalu, który z dnia na dzień będzie zapełniać się wyposażeniem wybranym przez internautów.
1 1 0 0 0 20.08.2012Nowa kampania Monini Polska i zmiana wizerunku (wideo)W sierpniu w największych polskich stacjach telewizyjnych rozpoczęła się nowa kampania marki oliwy Monini. Akcja potrwa do końca września, a jej celem – obok wzmocnienia świadomości i wizerunku brandu wśród nowych i dotychczasowych użytkowników oraz celów sprzedażowych – jest prezentacja odświeżonego wizerunku marki oraz nowej ciemnozielonej butelki i etykiety jej produktów.
0 15 0 0 0 20.08.2012Kampania i rebranding Top Secret „Express Yourself” – jesień 2012Na wrzesień, w ramach kontynuacji strategii „Express Yourself”, zaplanowano kampanię reklamowo-sprzedażową, która jest oparta na sesji fotograficznej Tomasza Sikory oraz zdjęciach prezentujących stylizacje jesienno-zimowej kolekcji. Zaplanowano m.in. działania w punktach sprzedaży, katalogi (inserty), reklamy w prasie, filmy stylizacyjne, limitowaną kolekcję z miesięcznikiem „Claudia” oraz lokalną kampanię we Wrocławiu.