Nowa kampania Monini Polska i zmiana wizerunku (wideo)
  • 1
  • 1
20.08.2012

Nowa kampania Monini Polska i zmiana wizerunku (wideo)

W sierpniu w największych polskich stacjach telewizyjnych rozpoczęła się nowa kampania marki oliwy Monini. Akcja potrwa do końca września, a jej celem – obok wzmocnienia świadomości i wizerunku brandu wśród nowych i dotychczasowych użytkowników oraz celów sprzedażowych – jest prezentacja odświeżonego wizerunku marki oraz nowej ciemnozielonej butelki i etykiety jej produktów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54809 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 sierpnia 2012

  • 0
  • 15
  • 0
  • 0
  • 0
20.08.2012

Kampania i rebranding Top Secret „Express Yourself” – jesień 2012

Na wrzesień, w ramach kontynuacji strategii „Express Yourself”, zaplanowano kampanię reklamowo-sprzedażową, która jest oparta na sesji fotograficznej Tomasza Sikory oraz zdjęciach prezentujących stylizacje jesienno-zimowej kolekcji. Zaplanowano m.in. działania w punktach sprzedaży, katalogi (inserty), reklamy w prasie, filmy stylizacyjne, limitowaną kolekcję z miesięcznikiem „Claudia” oraz lokalną kampanię we Wrocławiu.