Mieszkanie Marzeń – interaktywna kampania IKEA Kraków
  • 0
  • 1
20.08.2012

Mieszkanie Marzeń – interaktywna kampania IKEA Kraków

IKEA Kraków rozpoczęła 20 sierpnia akcję, w której można przez tydzień mieszkać w samym centrum Krakowa, w początkowo nieumeblowanym lokalu, który z dnia na dzień będzie zapełniać się wyposażeniem wybranym przez internautów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

ciekawska

12 lat temu

mieszkanie z ikeą

to w tym mieszkaniu bedzie kamera, czy mozna bedzie ogladać wchodzac do tego lokalu?

20 sierpnia 2012

  • 0
  • 15
  • 0
  • 0
  • 1
20.08.2012

Kampania i rebranding Top Secret „Express Yourself” – jesień 2012

Na wrzesień, w ramach kontynuacji strategii „Express Yourself”, zaplanowano kampanię reklamowo-sprzedażową, która jest oparta na sesji fotograficznej Tomasza Sikory oraz zdjęciach prezentujących stylizacje jesienno-zimowej kolekcji. Zaplanowano m.in. działania w punktach sprzedaży, katalogi (inserty), reklamy w prasie, filmy stylizacyjne, limitowaną kolekcję z miesięcznikiem „Claudia” oraz lokalną kampanię we Wrocławiu.