0 1 0 0 0 31.07.2012Społeczności.pl z nową ofertą mobilnąSieć reklamowa Społeczności.pl wprowadza do oferty formaty reklamowe w wersjach mobilnych oraz w aplikacjach wybranych serwisów sieci.
0 1 0 0 0 31.07.2012„Nie taki bloger straszny, jak go malują” – zasady skutecznej współpracy z blogerami (infografika)Infografika przygotowana przez agencję reklamową Hey You! prezentuje 10 kluczowych zasad współpracy firm z blogerami. Podstawą do sformułowania tych reguł były informacje pozyskane od wpływowych wideoblogerek oraz od fachowców w dziedzinie komunikacji w social media.
0 1 0 0 0 31.07.2012Przemysław Saleta promuje napój energetyzujący RidersByły mistrz świata w kickboxingu Przemysław Saleta został ambasadorem marki Riders. Saleta podpisał kontrakt, w ramach którego użyczy swojego wizerunku do promocji napojów tej marki.
1 1 0 0 0 31.07.2012Rozpoczęła się telewizyjna kampania marki Viscoplast (wideo)Producent plastrów opatrunkowych, firma 3M rozpoczęła kampanię reklamową plastrów marki Viscoplast.
2 1 0 0 0 31.07.2012Telewizyjne billboardy sponsorskie marki odzieżowej 4F (wideo)Marka 4F – producent i importer odzieży oraz sprzętu turystyczno-sportowego, sponsor kolekcji olimpijskiej Londyn 2012, rozpoczęła ogólnopolską kampanię reklamową.
4 1 0 0 0 31.07.2012Spoty z kampanii Lidla „Pascal kontra Okrasa” (wideo)Wiadomo już o uruchomieniu serwisu internetowego, który będzie głównym nośnikiem treści w kampanii sklepów Lidl z udziałem znanych kucharzy, Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy. Kampania nabiera rumieńców: pojawiły się jej spoty.
0 4 0 0 0 31.07.2012Akcje ambientowe promujące lotnisko w ModlinieOd 5 do 14 lipca w Warszawie, Płocku i Radomiu prowadzone były niestandardowe akcje promujące Mazowiecki Port Lotniczy Warszawa-Modlin, który rozpoczął działalność 15 lipca 2012 r.
0 1 0 0 0 31.07.2012Polpharma z agencją social mediaAgencja social media Think Kong rozpoczęła współpracę z Polpharmą, największym polskim producentem leków i substancji farmaceutycznych.
0 1 0 0 0 31.07.2012Eska Rock zapłaci 75 tys. zł kary za Wojewódzkiego i FigurskiegoKrajowa Rada Radiofonii i Telewizji nałożyła na stację radiową Eska Rock karę w wysokości 75 tys. zł za rozpowszechnianie treści obraźliwych dla Ukraińców oraz kobiet. Chodzi o program „Poranny WF”, prowadzony przez Kubę Wojewódzkiego i Michała Figurskiego.
0 1 0 0 0 30.07.2012Wyniki badania Adobe Digital Index (infografika)Grupa ARBOinteractive zaprezentowała wyniki badania Adobe Digital Index, dotyczącego modeli mierzenia zwrotu z inwestycji – Last Click Attribution i First Click Attribution.