Point Group porządkuje portfolio w Internecie. Stawia na Wprost.pl, sprzedaje Machinę i Sport24.pl
  • 0
  • 1
20.08.2012

Point Group porządkuje portfolio w Internecie. Stawia na Wprost.pl, sprzedaje Machinę i Sport24.pl

Platforma Mediowa Point Group SA koncentruje swoją działalność w Internecie. Spółka zamierza skupić się na rozwoju kluczowych serwisów powiązanych z wydawanymi tytułami, w tym przede wszystkim na Wprost.pl. Pozostałe serwisy i domeny internetowe zostają wystawione na sprzedaż.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54843 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

smile

12 lat temu

PMPG chwyta się już wszystkiego, jak tonący

Tonący chwyta się brzytwy. Platforma tonie i ciekawe tylko jak szybko to się stanie. A o zwalnianiu wielu pracowników już jest cisza, może czas o tym też napisać?

20 sierpnia 2012