Kampania i rebranding Top Secret „Express Yourself” – jesień 2012 - Marketing przy Kawie
Kampania i rebranding Top Secret „Express Yourself” – jesień 2012
  • 0
  • 15
20.08.2012

Kampania i rebranding Top Secret „Express Yourself” – jesień 2012

Na wrzesień, w ramach kontynuacji strategii „Express Yourself”, zaplanowano kampanię reklamowo-sprzedażową, która jest oparta na sesji fotograficznej Tomasza Sikory oraz zdjęciach prezentujących stylizacje jesienno-zimowej kolekcji. Zaplanowano m.in. działania w punktach sprzedaży, katalogi (inserty), reklamy w prasie, filmy stylizacyjne, limitowaną kolekcję z miesięcznikiem „Claudia” oraz lokalną kampanię we Wrocławiu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56229 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

20 sierpnia 2012