„Powrót do szkoły” w wydaniu Tesco
  • 1
  • 10
21.08.2012

„Powrót do szkoły” w wydaniu Tesco

Ruszyła nowa kampania Tesco – „Powrót do szkoły”. Rozpoczęła się 19 lipca spotem „Zeszyt”, a obecnie kontynuowana jest w Internecie i mediach społecznościowych. W jej ramach powstały aplikacja i mikrostrona z możliwą do personalizacji reklamą. W promocję aplikacji zostali wciągnięci blogerzy. Kampania potrwa do 12 września.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 sierpnia 2012

20 sierpnia 2012

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.08.2012

Samsung Hope Relay – podsumowanie efektów akcji olimpijskiej w Polsce

Samsung Hope Relay to wyposażona w GPS aplikacja na smartfony, która zliczała kilometry pokonane przez użytkownika w biegu, jeździe na rowerze czy deskorolce, a następnie przeliczała je na złotówki przekazywane przez Samsunga na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W Polsce aplikacja działała od 25 czerwca do 12 sierpnia. W tym czasie Polacy pokonali wspólnie ponad 334 tys. km, dzięki czemu na wakacje dla dzieci udało się zebrać kwotę 334 202 zł.