0 1 0 29.06.2023Duka z zarzutami prezesa UOKiK za dodawanie niechcianych produktów do koszykaSklep Duka.com automatycznie dodaje do koszyka kupującego niezamówione produkty. Zwrot niechcianego zakupu oznacza dla konsumentów konieczność poświęcenia czasu oraz opłacenia przesyłki. Prezes UOKiK postawił spółce Duka International zarzut naruszania zbiorowych interesów konsumentów. Grozi za to kara do 10 proc. obrotu.
0 3 0 29.06.2023Georgina Rodríguez twarzą najnowszej kampanii GuessTwarzą najnowszej, międzynarodowej kampanii Guess i Marciano by Guess na jesień 2023 została hiszpańsko-argentyńska modelka, influencerka i gwiazda telewizyjna – Georgina Rodriguez.
0 2 0 28.06.2023Kampania „Gdzie zamieszkać” zdobyła Grand Prix i Tytanowego Lwa w Cannes„Gdzie zamieszkać” („Where to Settle”) – kampania stworzona przez agencję McCann z marką Mastercard zdobyła Grand Prix oraz Titanium w kategorii Sustainable Development Goals podczas Cannes Lions International Festival of Creativity 2023. McCann Polska została Agencją Roku w kategorii Good.
1 4 0 28.06.2023Billboard 3D piwa bezalkoholowego w centrum WarszawyKompania Piwowarska uruchomiła anamorficzny billboard 3D na ekranach LED w centrum Warszawy. Kreacja tworzy wrażenie, że butelka bezalkoholowego piwa wychyla się poza krawędzie telebimu. Animacji towarzyszy kontekstowa kampania zasięgowa, która przyciąga uwagę hasłami kontekstowo dopasowanymi do lokalizacji.
0 1 0 28.06.2023Przegląd insightów i innowacji podczas festiwalu Insummit we wrześniuFestiwal Insummit to największa w Europie Centralnej platforma spotkań i wymiany wiedzy oraz doświadczeń związanych z wykorzystywaniem insightów do podejmowania decyzji i tworzenia innowacji. Tegoroczna edycja odbędzie się 26 i 27 września w Warszawie.
0 1 0 28.06.2023Fraudy reklamowe w CTV – najnowszy raport DoubleVerifyFraudy reklamowe nadal stanowią poważny problem w connected TV (CTV), zwłaszcza w przypadku reklamodawców niechronionych. Obejmują one stosowanie oszukańczych taktyk w celu generowania przychodów od reklamodawców poprzez fałszywe zawyżanie liczby wyświetleń reklam wideo.
1 4 0 28.06.2023Książeczki w zestawach Happy Meal w McDonald’s promowane kampaniąMcDonald’s w swojej nowej kampanii „Happy Meal Readers” zachęca do wspólnej lektury. Pokazuje, że czytanie nie tylko pobudza wyobraźnię, ale też daje impuls do spełniania najskrytszych marzeń.
1 6 0 28.06.2023Nike stworzył grę Airphoria w FortniteGra Airphoria, stworzona we współpracy z Epic Games, łączy charakterystyczne elementy designu Air Max ze środowiskiem gry Fortnite.
0 1 0 28.06.2023Forum Retail Challenge Poland 2024 już we wrześniuV edycja Forum Retail Challenge Poland odbędzie się 27–28 września w Warszawie. To forum networkingowe, które gromadzi cały sektor retail w Polsce – zarówno sieci food, jak i non-food, producentów dóbr trwałych oraz FMCG.
1 1 0 27.06.2023Fundacja Polska Bezgotówkowa z drugą odsłoną kampanii cashbackFundacja Polska Bezgotówkowa wystartowała z drugą odsłoną kampanii marketingowej, której tematem przewodnim jest cashback – usługa łącząca płatność kartą za zakupy z wypłatą gotówki w placówkach handlowych i usługowych.