0 1 0 17.10.2023Znamy zwycięzców konkursu KTR 202333 złote, 71 srebrnych oraz 66 brązowych nagród zostało wręczonych w największym w konkursie KTR 2023. Agencją Roku zostało DDB Warszawa, a tytuł Reklamodawcy Roku otrzymał McDonald's Polska.
0 6 0 16.10.2023Krzysztof Zalewski, Aleksandra Adamska i Kasix w reklamie marki MotorolaMuzyk Krzysztof Zalewski, aktorka Aleksandra Adamska oraz streamerka Kasix wystąpili w kampanii marki Motorola. Chcą zainspirować odbiorców, by szli pod prąd i podążali za swoimi marzeniami.
0 3 0 16.10.2023Mobile Vikings zachęca w kampanii do dialogu z senioramiOperator komórkowy Mobile Vikings zachęca do międzypokoleniowego dialogu z seniorami. Inicjatywa otwarcia się młodego pokolenia na potrzeby osób starszych wyszła wprost od społeczności marki.
0 1 0 16.10.2023Kantar o obawach związanych z greenwashingiemKantar opublikował „Sustainability Sector Index 2023”. Wynika z niego, że obawy związane z greenwashingiem i socialwashingiem są powszechne.
1 3 0 15.10.2023Duet Lanberry & Tribbs w kampanii marki PandoraMarka biżuteryjna Pandora wkroczyła na muzyczną scenę. W kampanii udział bierze duet Lanberry & Tribbs. Zachęca do celebrowania życia poprzez dostrzeganie w nim tych małych, istotnych momentów.
0 1 0 15.10.2023Wraca Imagination Day – już 23 i 24 listopada w WarszawieTo już 10. edycja konferencji branżowej dla pracowników szeroko rozumianej branży kreatywnej. Jest miejscem spotkań praktyków z rynków całego świata. Najlepsi specjaliści dzielą się na niej swoim doświadczeniem.
0 1 0 15.10.2023Netflix rozpoczął budowę sieci sklepów stacjonarnych Netflix HouseSklepy o nazwie Netflix House będą otwierane początkowo w Stanach Zjednoczonych, a później na całym świecie. Nie wiadomo, jakie dokładnie produkty będą tam sprzedawane, ale pojawi się gastronomia i rozrywka na żywo.
0 1 0 13.10.2023RocketJobs wysłał CV rakietą w kosmosPortal pracy RocketJobs rozpoczął aktywację. Wysłał CV swojej społeczności rakietą w kosmos. W ten sposób rozpoczął cykl contentowy w mediach społecznościowych, pod hasłem „Spoko CV biletem do kosmicznej kariery”.
0 1 1 13.10.2023Oshee wprowadza linię produktów Cyberpunk 2077Oshee i studio CD Projekt Red wprowadzają linię produktów firmowana grą Cyberpunk 2077. Napoje pojawią się w sprzedaży w okolicy premiery dodatku do gry Cyberpunk 2077: Widmo wolności.
0 1 0 13.10.2023Ukazała się książka „Marketing historyczny” Wiktorii Czarneckiej – 17 października odbędzie się spotkanie autorskieUkazała się książka „Marketing historyczny. Czy umiemy mądrze korzystać z historii?” Wiktorii Czarneckiej. Jest to pierwsza w Polsce książka o tym, jak wykorzystać historię do zbudowania tożsamości i wizerunku marki. 17 października w Warszawie odbędzie się spotkanie z autorką.