2 5 0 0 0 3.11.2015Sokół i Bogusław Linda w projekcie Johnniego Walkera (wideo)Raper Wojciech Sosnowski znany jako Sokół we współpracy z marką Johnnie Walker nagrał teledysk. Występuje w nim także Bogusław Linda.
0 1 0 0 0 3.11.2015Idealna kampania oczami jurorów konkursu Mixx Awards 2015Jakie cechy powinna mieć idealna kampania z punktu widzenia marki, dla której prowadzone są działania marketingowe? Jurorzy konkursu Mixx Awards 2015, którzy na co dzień prowadzą działania marketingowe od strony brandu, wskazali m.in. na perswazyjność przekazu, oryginalność pomysłu kreatywnego, spójność komunikacji z całościową strategią, wprowadzenie marki w świat klienta i efektywność.
1 1 0 0 0 3.11.2015Jack Black i George Clooney w spocie Nespresso (wideo)29 października rozpoczęła się kampania marki Nespresso. Podobnie jak w zeszłym roku, i tym razem u boku długoletniego ambasadora marki, George’a Clooneya, obsadzono nową postać. To Jack Black – amerykański aktor i muzyk rockowy. W dziesiątej odsłonie sagi reklamowej gra samego siebie.
0 1 0 0 0 3.11.2015Netto rozpoczyna współpracę z agencją PRWywodząca się z Danii sieć sklepów spożywczych Netto Polska podpisała kontrakt z Hill+Knowlton Strategies. Zadaniem agencji będzie opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji dla marki.
0 1 0 0 0 3.11.2015Orange Polska, PGE i Tauron rozpoczynają współpracęOrange Polska podpisał z firmami PGE Dystrybucja oraz Tauron Dystrybucja porozumienia o współpracy. W efekcie mają powstać nowoczesne rozwiązania dla sieci elektroenergetycznych oraz telekomunikacyjnych.
0 1 0 0 0 3.11.2015 ARTYKUŁ SPONSOROWANYKomunikacja mediowa – jak efektywniej zarządzać budżetemLiczba zmian, z jakimi przychodzi zmierzyć się dyrektorom marketingu, jest większa niż kiedykolwiek wcześniej. Ich głównym źródłem są m.in. zmieniające się oczekiwania i zachowania konsumentów z jednej strony, nowe technologie – a z nimi możliwości komunikacji – z drugiej. Najważniejszym celem każdego planu i budżetu marketingowego pozostaje niezmiennie jego efektywność w maksymalizacji zysków firmy. Istnieje kilka obszarów, którymi trzeba się zająć, aby osiągnąć oczekiwany efekt.(Informacja promocyjna)
0 1 0 0 0 3.11.2015Komu Komunikacja rusza z nowym ogólnopolskim badaniem2 listopada opublikowane zostały ankiety badające wzajemne relacje PR-owców i digital influencerów. Celem badania jest poznanie oczekiwań obu grup zawodowych i zdefiniowanie dobrych praktyk, które powinny rządzić ich współpracą. To kolejne badanie przygotowane w ramach projektu Komu Komunikacja.
1 2 0 0 0 3.11.2015„Okno na modę”, czyli kampania wizerunkowa marki Mardom Home (wideo)Firma Mardom Home – producent rolet, karniszy i dekoracji okiennych – rozpoczęła jesienną odsłonę kampanii reklamowej. Jest ona kontynuacją rozpoczętej na początku tego roku strategii komunikacji nawiązującej do idei „Okno na modę”.
0 1 0 0 0 3.11.2015Na święta Bożego Narodzenia przewidujemy wydatek średnio 820 zł – Barometr Providenta (infografika)Co piąty Polak nie spodziewa się prezentu pod choinką. Mimo to najbliższe święta Bożego Narodzenia mogą nas kosztować średnio 820 zł – wynika z badania Barometr Providenta, przeprowadzonego przez PBS.
1 6 0 0 0 3.11.2015Margaret i finaliści „The Voice of Poland” śpiewają świąteczną piosenkę Coca-Coli (wideo)Coca-Cola rozpoczęła przygotowania do kampanii świątecznej „Podaruj radość”. Okres oczekiwania na Boże Narodzenie marka zainaugurowała premierą nowej wersji przeboju „Coraz bliżej święta”. W polskiej wersji wykonuje go Margaret, a towarzyszą jej finaliści programu muzycznego „The Voice of Poland”. W teledysku występują również twórcy z polskiego YouTube.