Espresso

3 listopada 2015

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.11.2015 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Komunikacja mediowa – jak efektywniej zarządzać budżetem

Liczba zmian, z jakimi przychodzi zmierzyć się dyrektorom marketingu, jest większa niż kiedykolwiek wcześniej. Ich głównym źródłem są m.in. zmieniające się oczekiwania i zachowania konsumentów z jednej strony, nowe technologie – a z nimi możliwości komunikacji – z drugiej. Najważniejszym celem każdego planu i budżetu marketingowego pozostaje niezmiennie jego efektywność w maksymalizacji zysków firmy. Istnieje kilka obszarów, którymi trzeba się zająć, aby osiągnąć oczekiwany efekt.
(Informacja promocyjna)

  • 1
  • 6
  • 0
  • 0
  • 0
3.11.2015

Margaret i finaliści „The Voice of Poland” śpiewają świąteczną piosenkę Coca-Coli (wideo)

Coca-Cola rozpoczęła przygotowania do kampanii świątecznej „Podaruj radość”. Okres oczekiwania na Boże Narodzenie marka zainaugurowała premierą nowej wersji przeboju „Coraz bliżej święta”. W polskiej wersji wykonuje go Margaret, a towarzyszą jej finaliści programu muzycznego „The Voice of Poland”. W teledysku występują również twórcy z polskiego YouTube.

Poprzednie Następne