Komunikacja mediowa – jak efektywniej zarządzać budżetem
  • 0
  • 1
3.11.2015 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Komunikacja mediowa – jak efektywniej zarządzać budżetem

Liczba zmian, z jakimi przychodzi zmierzyć się dyrektorom marketingu, jest większa niż kiedykolwiek wcześniej. Ich głównym źródłem są m.in. zmieniające się oczekiwania i zachowania konsumentów z jednej strony, nowe technologie – a z nimi możliwości komunikacji – z drugiej. Najważniejszym celem każdego planu i budżetu marketingowego pozostaje niezmiennie jego efektywność w maksymalizacji zysków firmy. Istnieje kilka obszarów, którymi trzeba się zająć, aby osiągnąć oczekiwany efekt.
(Informacja promocyjna)

Kompleksowość komunikacji. Rośnie ona z roku na rok i nikt już nie jest w stanie samodzielnie zgłębić tajników wszystkich obszarów komunikacji marketingowej. Trzeba wysiłku całego zespołu, aby osiągnąć najlepsze rezultaty.

Jednym z istotnych elementów wsparcia w tym obszarze są agencje mediowe. Jest ich na rynku bardzo wiele – różnią się jednak stopniem wiedzy i umiejętności. Zapewniają też różną jakość i wartość usług.

Jak upewnić się, że nasza agencja zapewnia nam najlepsze wsparcie?

Duża dynamika zmian. Media w ostatnich latach podlegają ogromnym zmianom, jak choćby gwałtowny wzrost komunikacji internetowej, spadek oglądalności głównych stacji TV czy prasy, rosnąca fragmentaryzacja rynku.

Wszystko to wymusza na marketerach zmianę dotychczasowych modeli komunikacyjnych. Wprowadzane zmiany często przynoszą czasowy (nawet kilkuletni) spadek efektywności budżetów mediowych, spowodowany np. testowaniem nowych narzędzi komunikacyjnych.

Czy można skrócić ten proces?

Fachowa wiedza. Trzecim elementem, i niewątpliwie najważniejszym, są ludzie – zarówno po stronie klienta, jak i agencji. Muszą oni posiadać najlepszą wiedzę, doświadczenie i umiejętności w każdym obszarze komunikacji marketingowej. Tacy ludzie są niewątpliwie skarbem, ale też niezwykłą rzadkością na rynku.

Jeśli masz ich na pokładzie, to świetnie! Jednakże prawdopodobieństwo, że tacy ludzie znajdują się w każdej organizacji, jest niskie lub bardzo niskie. W końcu nie każdy jest jednocześnie młodym, pięknym i bogatym.

Jeśli tak, to gdzie i jak znaleźć takich ludzi?

Co w takim razie zrobić, aby działać najlepiej i najefektywniej jak to możliwe na rynku?

Jednym z najbardziej efektywnych sposobów działań jest współpraca z zewnętrznym doradcą. Doradcą, który zapewni kluczowe elementy sukcesu. Poczynając od obiektywnej oceny sytuacji (bez emocji i konfliktu interesów występujących w każdym zespole), kończąc na doświadczeniu i wiedzy zdobytej przez lata praktyki działań z klientami, w mediach czy z agencjami w wielu kategoriach i obszarach rynkowych.

W działalności consultingowej wspieram firmy w tworzeniu strategii komunikacyjnych oraz ich realizacji w najskuteczniejszy sposób i jednocześnie taki, który zmaksymalizuje drzemiący w nich potencjał. Wszystko w ścisłej współpracy z Klientem, aby zapewnić sukces jego biznesu. Specjalizuję się w konsultingu mediowo-marketingowym, poprzez realizację szerokiego wachlarza działań.

Z doświadczenia wynika, że każdy, nawet najlepiej zarządzany budżet ma ogromne możliwości wypracowania jeszcze większej efektywności i zysków dla firmy. Każdy.

Do Państwa dyspozycji oddaję swoją wiedzę i wieloletnie doświadczenie w dziedzinie marketingu i mediów. Zdobyłem je w ciągu ponad 20 lat pracy w tej dziedzinie. Zrealizowałem z sukcesem dziesiątki kampanii w ramach jednej z największych i najlepszych firm marketingowych na świecie, notowanej na liście Fortune Global 500 i magazynu „Fortune”. Doradzałem też wielu firmom zarówno średnim, jak i tym z listy Fortune Global 500. Zapraszam do współpracy i kontaktu.

Paweł Wiśniewski – www.wisniewskimedia.pl

(Informacja promocyjna)

3 listopada 2015

  • 1
  • 6
  • 0
  • 0
  • 0
3.11.2015

Margaret i finaliści „The Voice of Poland” śpiewają świąteczną piosenkę Coca-Coli (wideo)

Coca-Cola rozpoczęła przygotowania do kampanii świątecznej „Podaruj radość”. Okres oczekiwania na Boże Narodzenie marka zainaugurowała premierą nowej wersji przeboju „Coraz bliżej święta”. W polskiej wersji wykonuje go Margaret, a towarzyszą jej finaliści programu muzycznego „The Voice of Poland”. W teledysku występują również twórcy z polskiego YouTube.