„Okno na modę”, czyli kampania wizerunkowa marki Mardom Home (wideo) - Marketing przy Kawie
„Okno na modę”, czyli kampania wizerunkowa marki Mardom Home (wideo)
  • 1
  • 2
3.11.2015

„Okno na modę”, czyli kampania wizerunkowa marki Mardom Home (wideo)

Firma Mardom Home – producent rolet, karniszy i dekoracji okiennych – rozpoczęła jesienną odsłonę kampanii reklamowej. Jest ona kontynuacją rozpoczętej na początku tego roku strategii komunikacji nawiązującej do idei „Okno na modę”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55494 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

3 listopada 2015

  • 1
  • 6
  • 0
  • 0
  • 0
3.11.2015

Margaret i finaliści „The Voice of Poland” śpiewają świąteczną piosenkę Coca-Coli (wideo)

Coca-Cola rozpoczęła przygotowania do kampanii świątecznej „Podaruj radość”. Okres oczekiwania na Boże Narodzenie marka zainaugurowała premierą nowej wersji przeboju „Coraz bliżej święta”. W polskiej wersji wykonuje go Margaret, a towarzyszą jej finaliści programu muzycznego „The Voice of Poland”. W teledysku występują również twórcy z polskiego YouTube.

2 listopada 2015